Komšija sa njegovim voljenim me razvališe od kurčina

Kao što sam obećao, nakon priče sa mojim komšijom iz zgrade sa 18.sprata, došao je red da vam prenesem doživljaj sa njim i njegovim voljenim gde smo zakazali viđanje 1.novembra ove godine.

Došao je i taj dan 1.Novembar 2010., nedelja, 17h. Kao po dogovoru, ja sam se prvo čuo sa njima i rekoše da me očekuju u 17h kod njih.

Ja sam se u to vreme sređivao, tuširao, klistirao, spremao za dve dobre kurčine od 19cm i 21cm! Kao što sam rekao obojica su izgledali sjajno, atletske građe i u mišićima sa ogromnim karama među nogama.

Tako sređen, i spreman, na sebi sam navukao samo trenerku bez gaćica, poneo lubrikant, kondome, masku fantomku koju sam kupio u sexy shopu na zelenom vencu.

Pošto su rekli da ne zvonim na vratima već samo da javim kad krećem gore kod njih, popeh se na 18.sprat i samo sam ušao u njihov stan i videh da se u dnevnoj sobi njih dvojica već vaćare i divlje se ljube potpuno goli sa već nadignutim karama. Na bračni krevet su već stavili crnu presvlaku koja štiti dušek od raznih stvari u toku karačine.

Ja se skidoh i čim su me opazili ustadoše obojica, i navališe na mene, gurnuli me n krevet i ruke su mi odmah vezali, samo su mi noge bile slobodne.. ležući ja na leđa, krenuše obojica d mi daju svoje kare na sisanje, lizanje, pušenje.

Krenuo sam obojici da sisam i gutam kare, ližući im celu karu od vrha do jaja, stiskao im jaja dok su me naizmenično karali u usta, pljuvajući me po faci, i nabijajući mi svoje jezike u usta. Sva trojica smo se divlje ljubili, pa me napušavali do samih jaja, dok su se oni ljubili i žvalavili i pljuvali jedan drugome u usta i muljali pljuvačku jedan drugom dok su mene napušavali karinama. Bio sam sav srećan što su mi komšije dali svoje kurčine da im sisam i gutam, znajući da će me obojica i razvaliti kurčinama u bulju i dati mi svoje proteine da se nagutam.

Dugo su me napušavali, i onda prvi koji je krenuo da me kara Luka koji ima kurčinu od 21cm dok me je alex i dalje napušavao.

Luka stavi kondom, podmaže me i td krenuo da cepa moj ulaz da ga širi od kurčine, i kad je glavić i deo kare ušao u moju bulju, podiže mi noge još više na svoja ramena i jednim naglim potezom zarij celu karinu do jaja u bulju i krenuo da me razvaljuje divljački, dok sam Aleksi pušio karu do jaja.

U tom se momentu sagnuo Luka i krenuo i on da liže i sisa karu svog ljubavnika a moj i njegov se jezik preplitali, pljuvali jedan drugom u usta, lizali karinu celu od vrha do jaja i natrag. Luka je i dalje nastavio da mi razvaljuje bulju, i tad se Aleks našao iza Luke I znao sam da će sad on njegovu bulju da delje. Tako je i bilo, Aleks naglo uvali svoju karu Luki u bulju i krene vozić razvaljivanja. Tako je to karanje trajalo nekih 10 minuta, da bi onda Luka hteo da razvaljuje moja usta a Aleks moju bulju. Promeniše mesta i krenuo ponovo obračun moje bulje i mojih usta sa karinama njihovim.

Karali su me sigurnoi u tom položaju dobrih pola sata ako ne i više, da bi Luka prvi krenuo da mi toči salvu sperme u moja usta i u grlo da sam sve gutao i nisam izbacio ni jednu kap, jer mi je njegova kara do jaja bila zarivena duboko u moje grlo.

Izvadivši karu iz usta, dao mi da ostatke sperme sve pokupim i to da progutam, a ond se pred mojom glavom stvori kara Aleksova, i ja krenuo da mu gutam do jaja dok me on karao u usta do samih jaja da sam se gušio, uzdahnuo, kriknuo i krenuli mlazevi sperme, druga porcija proteina u moje grlo i u želudac. Sve sam gutao i mislio sam da neće nikad prestati da mi usta i grlo puni spermom.

Kad su mi grlo napunili njihovim proteinima, krenuše obojica da me ližu i ljube po faci i u usta, muljajući naše jezike u usta sakupljajućio spermu. Ja sam krenuo da svršavam drkajući moj kurac koji je manji od njihovog.

Nakon ove karačine, odvezaše me, i počeli malo da se odmaramo, ne idući u kupatilo da se malo sredimo od karačine, već počeli pivo da pijemo.

Nim dvojici su kare bile u polukrutom stanju, polunadignute. Krenuli smo opet da se prvo ljubimo sva trojica tako što sam ja sedeo u sredini pored njih. Mazio sam njihove kare koje su počele da poprimaju opet pozamašnu veličinu. Oni legoše na krevet, dok sam ja na kolenima bio isper njihovih nogu.

Ležeći na leđima njih dvojica krenuli su opet jedan drugog da žvalve, a ja krenuo da ližem i nadrkavam i sisam njihove palamare i jaja koja su se opet punila spermom.

Pušio sam, lizao, gutao kurčine prvo jednom pa drugom dok su me hvatali za glavu nabijajući je šakama na kare do jaja. Ne znam koliko je trajalo to pušenje, onda Luka prvi krenuo da me kara u usta dok je Aleks cepao u usta Luku. Bila je predivna scena trojke kako gutamo kare, kako primamo kare u bulju.

Scena karačine u usta do jaja trajalo je nekih 15 minuta, i prvi koji je hteo da me cepa u bulju bio je Aleks, dok je Luka napušavao Aleksa u usta.

Krenulo je razvaljivanje divlje moje bulje, tako da me Aleksa nije štedeo da me bacao po krevetu od razvaljivanja, a Luka se samo smejao i bodrio ga.

- To Ljubavi, razvali Nešu od kurca! Pocepaj ga da neće moći da sedi na dupe! A onda će osetiti mojih 21cm kako cepa čmarove!! Puni ga kurčinom! – uzdisao je smejući se Luka!

- Luka evo ti sad Neše, pa ga ti razvali, a ja ću ti lizati jaja i bulju! – reče Alek i Luka krenuo da podmazuje kondom i moju bulju, i bez pardona sasu mi celu kurčinu do jaja u bulju i krenuo da mi cepa čmar.

Karao me Luka divljački da sam mislio da će mi utrobu pocepati od tog nabijanja. Ljubio me i smo mi govorio da sam kurva njihova i da će me često cepati i u usta i u bulju. Da će me nahraniti njih dvojica neograničenim količinama sperme, što je tako i bilo koliko sam se sa njima viđao i karao.

Aleks me karao u usta, a Luka u bulju. Cepali su me obojica naizmenično u skoro svim pozama, ne znam koliko je vremenski trajala karačina i cepanje moje bulje i usta kurčinama.

Osetio sam da su obojica blizu prskanja i tad sam rekao da me obojica opet nahrane spermom u usta.

Stadoše obojica znojavi i skroz napeti da su im žile na vratu iskočile, znoj se cedio niz njihova tela, kapljući na moju facu, krenuše da mi obojica u isto vreme pune usta mlazevima sperme, nešto je završilo i po mojoj faci. Gutao sam svaku kap koja je bila u mojim ustima.

Nakon punjenja mog grla, krenuše da me ližu po faci skupljajući ostatke sperme i krenuše da me ljube u usta uvaljivali jezik u moja usta da sm ja svojim jezikom sakupljao ostatke sperme i gutao.

Ni sam nisam znao šta posle ovog sledi, podigoše se i krernuli da pišaju po meni na krevetu. Smejući se, mlazeve su usmeravali najviše na moju facu, a nešto i po mom telu.

Onda sam shvatio zašto su zaštitili krevet crnom prostirkom koja nije propuštala vodu.

Ustali smo sva trojica i krenuli u kupatilo da se istuširamo. Dok su mene prali opet su nadrkavali svoje kare, i krenuli opet da žvalave jedan drugog. Kad sam ja završio sa tuširanjem, uđoše njih dvojica u kabinu i krenuli da jedan drugog peru.

- Nešo, spremili smo ti ja i Alks još jedno iznenađenje što najviše voliš. Idi u kuhinju imaš u frižideru kolače krem pitu i šampitu i iseciu nam i stavi nam na tanjir. Mislio sam da je to iznenađenje da me počaste slatkišem.

Dok sam ja vadio kolače i stavljao u tanjir, njih dvojica izađoše iz kupatila potpuno mokri i ljubeći jedan drugog u usta a kite ponovo nadignute.

- Jesi nam spremio kolače?- upita me Aleks, i ja krenuo da im donosim kolače.

Sedosmo za trpezarijski sto, i krenuli da jedemo kolače, ali tad videh da su njih dvojica krenuli da hrane jedan drugog i počeli da jedan drugog ljubi u usta skupljajući komad kolača iz usta dajući ovom drugom i obrnuto. Tad krenuše dvojica mene da hrane isto to radeći i meni, Usne i lica su nam bila sva umazana, da bi zatim njih dvojica svoje kurčine umočili u šampitu i krenuli ka mojim ustima i rekoše da ližem i da se hranim njihovim karama filovani šampitom.

krenuo i ne znam koliko smo se time zabavljali krenuše obojica da svršavaju u moj tanjir sa šampitom. Njihova sperma je bila sva na šampiti i krenuo sam da jedem i gutam šampitu nafilovanu spermom. I njih dvojica su krenuli da uzimaju moj kolač da i sebe nahrane svojim proteinima.

Videh da je već bilo 21h i tad smo se još jednom izjebali i napunili mi opet njih dvojica usta spermom.

Dogovorili smo se novom susretu uskoro.

Kraj.

Kategorija:
Gay erotske priče

Korisnik

USKORO ZA KOJI DAN STAVLJAM PRIČU SA MOJIM PRIJATELJEM IZ KRNJAČE... KARAO ME I NAPUŠAVAO NA NJIHOVOM DUNAVSKOM KEJU NJIHOVOM NASIPU. IMA DOSTA MESTA GDE SE MOŽE IMATI KARAČINA. USKORO PRIČA POD NAZIVOM KARAČINA I NAPUŠAVANJE U AUTU NA DUNAVSKOM KEJU U KRNJAČI BLIZU METRO-A. LIK 36G A JA 54. ON ZGODAN I KURAT, MIŠIĆAV, JA 54G, PUNAČAK I MALJAV. USKORO ĆE TE ČITATI PRIČU KOJA SE ODIGRALA PROŠLE GODINE NA LETO, A ODMAH ZA TIM SA LIKOM DRUGIM U STANU U KRNJAČI PREKO PUTA METROA

SAD SAM PRIMETIO GREŠKU KOJA SE DESILA U KUCANJU PRIČE. POGREŠNO JE UKUCANA GODINA, TREBA DA STOJI 2020.