Sunčani otok

Onoga dana kad smo se sreli na trajektu za Hvar, znala sam da će mi taj muškarac pokvariti planove.. Da se razumijemo, moji planovi na tom sunčanom otoku nisu uključivali muškarce.. koliko god to glupo zvučalo.. ali tko može odoljeti nevolji.. On je bio crn, visok, šarmantan, duhovit... krenuli smo zajedno s trajekta niz rivu, htjeli smo oboje malo prošetati i još malo popričati... Sjeli smo i završili u jednom od kafića na rivi, gdje nam nije  smetala glasna glazba. Pričali smo dugo, o svemu.. Iste večeri smo zajedno izašli van.. On je bio na odmoru, a ja u posjeti kolegici koja je živjela na otoku. Brzo smo postali par, lijepo nam je bilo zajedno.. Nismo propuštali niti jedno događanje na otoku, bili smo stalno u nekom pokretu.. Ujutro bismo popili kavu, pojeli kroasan.. išli bismo dolje u grad.. Ručali bi pa bike island .. išli na kupanje na paklene otoke.. Navečer bi sjeli negdje na piće.. Za nas je taj otok. postao otok sreće.. A sada dolazi bomba, moj dragi radi kao maser!! Njegov posao mi je zvučao primamljivo. Brzo smo dogovorili erotsku masažu kod njega. Sve je bilo tako erotično, skidali smo se pogledima..Oboje smo obožavali sex i sve vezano uz njega.. Tu smo večer popili nekoliko pića nakon večere.. Oboje smo bili opušteni i jako napaljeni.. Počeli smo se zajedno tuširati.. seksualni naboj je već bio tu. .. izašli smo iz kupaonice samo u ogrtačima.. Svjetlo u sobi je bilo prigušeno, on je upalio mirisne svijeće.. Jako romantično.. Stavio je veliki bijeli ručnik na krevet i skinuo mi ogrtač.. polegao me na trbuh.. Obilno me namazao eteričnim uljem, i počeo me masirati.. Nježno mi je prelazio po vratu, ramenima i leđima.. prvo palcem pa cijelom šakom.. njegovi dodiri su me uzbuđivali .. Moja unutarnja energija je utjecala na njegovo raspoloženje..

Nježno me masirao rukama, od mišića do dlanova i natrag. Nije se žurio, kao da je želio posvetiti dovoljno pažnje svakom dijelu tijela.. lijepo je radio svoj posao..
Zatim je prešao na moje noge.. polako se spustio do mojih stopala.. Podignuo mi je  noge u zrak i masirao mi listove.. Masirao ih je i gnječio, zatim nježno milujući.. Polako je krenuo prema mojim bedrima, nježno ih milujući, a zatim nastavio na moju guzu.. Nije štedio ulje.. Igrao se s njom, stežući je i razdvajajući.. Sa guze je prešao na donji dio leđa nježno ih masirajući palčevima i otvarajući dlan prema mom vratu.. Stavio mi je jastuk pod guzu, raširio mi noge i plesao prstima po mojoj picici.. Jedna ruka je bila na mojim usminama, a druga malo više.. Masirao mi je klitoris palcem.. tu i tamo bi pustio sam da uklizne.. Kako sam bila nestrpljiva, grickala sam usne.. Gorila sam..
Okrenuo me na leđa i nježno mi masirao trbuh.. Utrljao mi je grudi uljem. .mjesio ih je i igrao se mojim bradavicama.. Lizao je moje ispupčene bradavice.. Moje tijelo se potpuno opustilo i prepustilo njegovom dodiru.. ponekad bi slučajno dodirnuo vrh moje mace.. Prešao je prstima preko svakog dijela mog tijela.. Masirao me od ramena prema dolje.. A onda je prešao na moja bedra.. Malo sam raširila noge kako bi mogao doći do unutarnje strane bedara.. Istovremeno sam potpuno otkrila svoju već mokru  izdajicu.. Jednom rukom mi je masirao bedro, a drugom mi je trljao usmine gore-dolje.. Lizao mi je klitoris jezikom.. gledajući me duboko u oči.. Previše sam se uzbudila.. Onda me počeo otvoreno masirati sa dva prsta.. ušao je koliko je mogao i istraživao prstima.. svršila sam mu na prste..

Kada sam mu otvorila ogrtač, njegov ponos je iskočio ispred mene.. Zgrabila sam ga i privukla bliže.. Polizala sam mu glavu i poljubila ga.. Tresao se od zadovoljstva.. Podigao je glavu na trenutak.. Povukla sam mu kožicu da otkrije cijeli glavić i onda ga uzela u usta.. Sisala sam ga i miješala mu jaja u isto vrijeme.. Stenjao je. Ubrzo se počeo trzati i sperma mu je izašla iz kite.. Skinuo je ogrtač i ušao između mojih nogu, te me povukao na rub kreveta.. Buzdovan mu je bio okrenut prema meni.. Očekivala sam da će sada prodrijeti u mene. .. i pitala sam se hoće li se odjednom zabiti u mene ili će me uzeti polako dok ne poludim.. Raširio mi je noge i stavio ih na svoja ramena.. Stavio je glavić na moj klitoris i počeo ga trljati. .Tresla sam se od užitka.. Počeo je ulaziti sam u mene.. Polako je ulazio.. Osjetila sam kako mu glavić ide sve dublje i dublje.. Njegova jaja udaraju u moju guzu.. Znala sam da je u meni.. Ostali smo tako  nekoliko sekundi.. onda sam ga snažno stisnula.. Ubrzao je tempo i zabio se u mene.. Rekla sam mu da može svršiti u mene, što je on osjetio kao olakšanje i počeo ju ispunjavati.. Morala sam se suzdržati da ne vrisnem...  Inače sam jako glasna. .. a posebno tijekom orgazma. Mijenjamo uloge.. Sada on leži na trbuhu željno iščekujući tretman.. Dok skupljam kosu u punđu, ti se nestrpljivo migoljiš na bijeloj plahti.. Uzimam bočicu ulja i naginjem se nad tebe omotavajući noge iznad tvoga struka.. Ulje kaplje na tvoju kožu, zadrhtiš na moj dodir dok glatko klizim prstima.. kroz ulje dodirujući svaki dio tvog tijela .. Masiram ti vrat i gornji dio leđa .. dok trljam svoju picicu od tvoju stražnjicu .. mišići ti se opuštaju, svi do jednog... Spuštam se sve niže i niže s prstima niz tvoja leđa masirajući ti bokove.. Osjećam kako ti se dah produbljuje.. Stenješ od zadovoljstva mrmljajući kako je lijepo.. Nastavljam ti stiskati guzu, polako ti raširim noge.. Guram ruku u tvoje toplo međunožje i nježno ti milujem jaja i kitu.. Nekako uspijevaš rukama dohvatiti moje picicu koja je mokra.. Stenješ sve više i više i moliš me da se okrenem .. Tvoj buzdovan počinje vrištati.. Želiš da sjednem na njega.. Držiš svoju erekciju pod kontrolom.. Kad sam sigurna da je i zadnja kap ulja nestala, gurnem tvoj ponos u usta. kao da sutra ne postoji.. Gledam te prodorno ispod obrva dok mi pomičeš pramen s lica.. nestrpljivo čekajući finale.. Okrenem se i jašem te, okrenuta sam ti leđima.. uvijajući se u ritmu.. Kako si  sretan.. Stenješ u ekstazi šireći noge trzajući se.... Moji sokovi koji svjetlucaju u polumraku još te više pale.. Osjećam kao da ću svršiti.. Okrećeš me na leđa, upijaš i oblizuješ svaku kapljicu iz moje picice  svojim  jezikom.. Podižeš moje noge na svoja ramena.. snažno se zabijaš u moju macu dok ne svršim.. .  Zatim jezikom nježno ližeš moje bradavice testirajući njihovu krutost..
Maramicom obrišeš prolivenu spermu i razvučeš usta u širok osmijeh. Moje tijelo je uživalo u svakom tvom pokretu.. Bilo je lijepo i nezaboravno iskustvo na otoku sreće..