Njegova mala

Ja sam jedna normalna djevojka.. sa ogromnom seksualnom energijom.. Opuštena sam, komunikativna i duhovita.. redovno trčim, pratim modne trendove. Muškarci se okreću za mnom ali poslije jednog dva susreta jednostavno nestanu. Bar je tako posljednjih godinu, dvije. Dok sam bila mlađa prijale su mi neobavezne veze. Veze za jednu noć. Ili veze koje su se bazirale na seksu. To me više ne zadovoljava. Sada sam spoznala bolje neke stvari i zaključila da mi treba muškarac koji će me zadovoljiti u potpunosti.. i obrnuto..
Ruku na srce bilo je i par dobrih prilika. Sve bi krenulo kako treba. I onda. Ništa.
Sve dok se nije pojavio on..

Jakov je rodom iz Slavonije, svidio mi se na prvu.   Bio je muškarac za poželjeti, duhovit, zgodan, ljepuškast, crn.. Od lani mi se u glavi motala misao i želja da budem njegova mala.. U ljetnim mjesecima svake  godine Jakov je  dolazio uživati u Dalmaciju..  Imao je stan u mojoj zgradi.. Na moju sreću bio mi je  prvi susjed.. Rijetko je bio doma pa ga nisam baš po danu viđala.. U kasne ure dok bi dimila cigaretu za cigaretom na balkonu osjećala bi njegovu prisutnost.. djelio nas je samo pregradni zid.. Znali smo sjediti do dugo u noć, svatko na svojoj strani balkona.. pripaljivanjem cigarete znala bi da je još tu.. Svaku večer bi maštala kako me prodorno gleda, miluje i ljubi.. usnama, rukama, pogledom..
Tu večer baš sam  uživala sjedeći u kratkoj ljetnoj haljinici na balkonu..

Gorjela sam od silne želje da budem njegova.. Dok sam razmišljala o tome kako ostvariti svoju namjeru, čula sam ga kako dolazi.. Dok je on tražio parking ja sam ušla  preko balkona u njegov stan i legla na njegov krevet.. Udisala sam njegov miris na jastuku.. Uhhh... bila sam uzbuđena 1001%.. Čula sam okretanje ključa u bravi.. Otvorila sam oči i u mraku vidjela obrise njegova tijela. Lagano se skidao, a ja sam uživala promatrajući njegovo tijelo. Kad je skinuo bokserice mislila sam da ću vrisnuti.. Imao je ogromnog macana, komad kakav nikad u životu nisam vidjela, a kamoli probala.. Stao je pored kreveta, neko vrijeme me promatrao, a zatim se spustio do mene.. Na trenutak sam prestala disati, a on je spustio usne na moj vrat i počeo ga pohotno lizati.. Njegove snažne ruke već su otkopčavale moju ljetnu haljinicu, ispod koje nije bilo ničega.. Njegov jezik me silno palio.. Kad je prešao na bradavice i počeo ih lizati i grickati, među nogama me oblila vrelina.. Ribica mi je počela ispuštati sokove strasti i požude.. Vrh njegove tvrde kite osjetila sam na svojim bedrima.. Poželjela sam ga primiti, ali bilo mi je tako lijepo da nisam imala volje pomaknuti se.. Lice je zagnjurio među moje sise, a rukama čvrsto stiskao bedra.. Kad je jednu ruku uvukao među moje noge, zadrhtala sam i njegove prste uvukla u svoju vrelu unutrašnjost.. Jezikom mi je lizao pupak.. savršeno je vodio predigru.. Odjednom je spustio jezik na moj klitoris.. Lizao me tako dobro jezikom da sam ubrzo svršila.. Nije prestajao.. Gotovo ošamućena gledala sam ga kako uzima moje noge i stavlja ih na svoja ramena.. U sljedećem trenutku gromada od njegove kite počela je polako ulaziti u moju vlažnu ribicu.. Kad sam osjetila njegov glavić nisam znala što bih od sreće koja me obuzela.. Bila sam van sebe osjećajući kako ga gura sve dublje u mene. Kad je strpao u mene svoju kitu do kraja, ili bolje reći dokle je mogao, počeo je s odmjerenim prodorima.. Polako ga je gurao i izvlačio.. Zabijao mi je maloga do jaja i kad bi bio čitav u meni, još jače bi ga zabio, malo bi njime promješao, pa bi ga lagano vadio.. Tada bih ga ja snažno stegnula i on bi zaječao.. Željela sam da i on svrši, jer se toliko trudio da mi ugodi.. Snažno sam ga obuhvatila i kukovima se sve jače nabijala na njegovu batinu. Prodori su sada bili još jači i žešći. Udaranje njegovih jaja po mojoj guzi i snažno bolno prodiranje dovelo me do ludog orgazma.. Nikada do tada nisam tako osjetila muško svršavanje.. Stenjao je kao lud dok je praznio svoja jaja u mojoj sretnoj i zadovoljnoj picici, koja ga je naprosto gutala.. Nisam mogla izdržati pa sam obuhvatila njegovu kitu, blago sam raširila noge tresući se od uzbuđenja.. Skupila sam kosu i napravila punđu.. Grudi su mi podrhtavale, bradavice se ukrutile, a usta se osušila.. Nakon nekoliko pokreta moje ruke, njegova kita počela je rasti.. Igrala sam se njegovim jajima i povremeno bih oblizala vrh njegovog rumenog glavića..To me snažno uzbuđivalo, pa sam ga željno uvlačila u usta, osjećajući ga duboko u grlu.. Polako me privukao na sebe. Klečeći, polako sam ga uvlačila u picu. Okrenuo me i s guza mi ga silovito zabio.. Bilo je predivno. Držao me za sise i taslačio me poput životinje.. potpuno smo se prepustili nagonu.. Bilo mi je predivno i bila sam izvan sebe od zadovoljstva..

U trenutku predaha zapalio je cigaretu. Jednu je dodao meni i smireno pušio.. Sa zavodljivim osmjehom je izustio: "Kad sam noćas dolazio tražio sam te pogledom na balkonu jer sam znao da si tu negdje.. znao sam da želiš biti sa mnom.. Tvoj pohotljivi pogled i zavodljivo držanje govorili su mi sve. Nadam se da si i ti primjetila kako te želim.. " Cijelu vječnost me držao u neizvjesnosti !! Ja sam te riječi očekivala od trenutka kada me ugledao na svom krevetu !! Kad je prislonio svoje usne na moje znala sam da je obostrano, znala sam od prvog dana..