Filip

Živjela sam sa roditeljima ali sam tada više vremena provodila sa Filipom.. Bio je par godina stariji od mene.. Imao je plave oči.. snažne, nabildane ruke, ravan trbuh i široka ramena.. Noge snažne, guza čvrsta.. Njegov osmijeh je bio zarazan.. njegov šarm neodoljiv.. Svaki dan je započinjao s njim.. osmijeh mi nije silazio s lica..

Uvijek je tražio još.. nije me puštao iz svog zagrljaja bez poljupca.. Da, sada znam.. bila sam luda za njim..

I taj dan sam bila kod njega doma, tuširala sam  se. Ušao je u kupatilo potpuno gol. Pružio mi je ruku i izašla sam, a on me posjeo na rub kade.. i raširio mi noge kleknuvši ispred mene. Jezikom je prošao između usmina moje obrijane mace. Na brzinu me spopala toplina.. Pridržavala sam se za rub kade.. jaukala, stenjala i jecala od užitka. Drhtala sam i grizla usne. Lizao mi je klitoris, a prstom istraživao moju vlažnu unutrašnjost. Kada je jezik utisnuo unutra stresla sam se i vrisnula.. a onda sam kleknula ispred njega.. Bio je dlakav ali ne previše. ”Ohhh” nesvjesno sam uzdahnula. Najprije sam ga počela lickati jezikom po glaviću.. Navlačila sam mu  kožicu rukama i masirala ga.. Samo sam glavić uspjela obuhvatiti usnama. No ubrzo sam ga ugurala dublje u usta i brzo se privikla.. Držala sam ga za  bedra i obrađivala ga koliko sam mogla.. Držao me za glavu ali nije se nabijao. Pustio je da radim koliko mogu. Noge su mu se počele tresti. Podigla sam pogled na njegovo predivno lice. Bio je zanesen, oči su mu bile zatvorene. Svršio je.. Počeo mi je izbezumljeno ljubiti sise.. Lizao mi je bradavice, a sebi navlačio kožu preko vrha od maloga.. Malo sam mu pomogla. Kako se brzo probudio.. Spustio je dasku od školjke i stavio ručnik pa sjeo na nju. Uhvatio me za bokove i privukao k sebi. U jednom potezu Filip me nabio na njegovu kitu.. prostenjala sam tiho. Sjela sam mu okrenutih leđa. Tu pozu još nismo bili isprobali.. Tresla sam se i jecala sjedeći na malom koji je pulsirao u meni.. Podigao me i nagnuo nad kadu. ”Drži se čvrsto” rekao mi je i svom silinom mi ga od iza nabio..

Vadio ga je do kraja, malo me dražio glavićem i opet ga zabijao do kraja.. Jednom rukom zgrabio je moju sisu, a drugom držao za kuk. Više se nije zadržavao dugo vani odmah ga je nabijao natrag. Vadio ga samo do pola. Bila sam izbezumljena i jedva sam stajala na nogama.. Počela sam se sama nabijati miješati kukovima. “Ajj.. svršit ću…” uzviknuo je Filip i razlio mlaz sperme po mojoj guzi.. a ostatak je istresao po leđima.. Otuširali smo se, obukli i izašli van. Bilo je već kasno, trebala sam poći doma. Sjeli smo u auto i oboje šutjeli. Čula sam samo sebe kako nekontrolirano dišem, još uvijek pod dojmom.. Promatrala sam njegove snažne šake koje su držale volan. Odjednom je skrenuo na neki puteljak u šumici. Još uvijek je bio napaljen.. proždirao me pogledom.. Primaknuo je ruku mojim bedrima. Imala sam suknju koju je on podizao milujući mi bedra. Nisam se mogla pomaknuti, a moja mala maca je gorjela.. I to samo kako gorjela.. Preko gaćica me dirao, a mene je to izludjelo. Tiho sam prostenjala i zatvorila oči. Drugu ruku zavukao je pod moju košulju i ja sam se stresla..

Nježno je obuhvatio sisu i raskopčao mi puce.. Polizao mi je bradavicu i meni se zavrtilo u glavi. Ljubio mi je vrat i sise, a onda opet bradavice. Prvo je obrađivao moje napete sise i ukroćene bradavice..
Mumljao je i disao kroz nos, a meni se vrtilo u glavi. Zatim je opet vratio ruku dolje i sada sam raširila noge.. Malo sam podigla guzu i on mi je skinuo gaćice.. Dovodio me do ludila prstima.. Stenjala sam i jecala, a onda sam nekontrolirano i ubrzano počela disati.. Kada sam se protresla u snažnom orgazmu izašao je iz auta i rekao mi da sjednem s nogama vani. Poslušala sam ga. Podigao mi je suknju preko kukova.. košulju otkopčao do kraja.. Kleknuo je ispred mene i još mi više raširio noge.. Zabio je glavu u moje mokro međunožje.
Čim je jezikom dotakao moj klitoris pala sam u trans.. tresući se kao u groznici. Nabijala sam se na njegov jezik, vrtjela kukovima i stenjala kao luda.. Nakon što sam vrišteći dvaputa snažno svršila i nakon što mi se snaga vratila u tijelo ustala sam i klekla ispred njega.. Nije imao gaćice na sebi.. iz rebatinki je iskočila njegova kita.. Već sam bila gotova znajući šta me slijedi.. Sada ga nisam dirala samo sam ga s očarano gledala kako pomalo poskakuje..

Obožavala sam ovo nezasitno muško biće, poljubila sam ga strasno..
Uzvratio mi je poljubac od kojeg mi se zavrtilo… Kako se samo savršeno ljubi.. Oboje smo teško disali, mali mu je već bio u punom naponu.. Odveo me do haube i posjeo na nju. Raširio mi je noge, a jednu podigao i držao je tako.. Najprije ju je oblizao par puta.. Primakao je glavić ulazu u moju unutrašnjost koja je još više vrila.. Počeo ga gurati, a ja sam zadrhtala i zabacila glavu. Boljelo je, peklo… Jecala sam, a njega je to palilo.. Još nije ni cijeli glavić ušao… Prodirao je sigurno i snažno.. jecala sam i stenjala. Podigla sam se sa haube i čvrsto i grčevito ga zagrlila držeći ga za majicu. Činilo se kao da ću je poderati, bila sam oblivena znojem.. On je drhtao kao u groznici. Primila sam ga nešto malo manje od pola. Odjednom je bol postajala sve slađa. Polegao me opet na haubu i stavio mi ruku u usta.

“Oprosti..” rekao je. Nisam imala pojma za šta se izvinjava.. No ubrzo sam shvatila…. Svom snagom, žestinom i brzinom nabio ga je u mene.. Zgrčila sam se, suze mi potekle niz lice, jauknula sam i zagrizla njegovu ruku.. I on je zgrčio lice. Mislim da sam par sekundi bila bez svijesti. Uspio je, ušao je cijeli.. Kada sam došla k sebi osjećaj je bio divan. Držao ga je u meni i polako vrtio u krug da se priviknem na tu debljinu.. Držao mi je nogu u zraku i počeo ga vaditi jako polako. O kako je bilo dobro. Polako ga je i vraćao.. a ja sam uživala.. Moja pica primala ga je cijelog.. Nakon par nježnih i polaganih uboda izvadio ga je do kraja i svom silinom vratio nazad. Počela sam svršavati i stezati ga svojim mišićima da ga što duže zadržim unutra.. Malo je usporio i pustio me da se smirim. Bila sam u transu, potpuno izgubljena.. Nastavio je probadati me i razdirati.. Jecajući i vrišteći sam svršavala, a on je još bio u punom naponu snage. Skinuo me sa haube držeći me na malom... Okrenuo me i oslonio rukama na haubu.

Nastavio me od iza razdirati. Uzdisala sam.. mislila sam da više ne mogu svršiti ali sam se prevarila..
Itekako sam svršila i to snažno.. Ubrzo mi se i on pridružio. O kako sam ga samo još željela.. Zakopčao je hlače i rekao idemo.. Sjeo je za volan ali sam ga zadržala kada je htjeo upaliti auto.. Otkopčala sam mu hlače i počela ga maziti i ljubiti.. rukama obrađivati.. Koliko sam samo čeznula za njim.. Kada se ukrutio sjela sam na njega i polako se namjestila. Držala sam se rukama za naslonjač sjedala i stenjajući lagano i polako se nabijala na njega.. Pustio me da se izjebem kako ja želim.. Prijala mu je moja vlažna i vrela pica koja ga je tako gladno primala u sebe.. Cijelo vrijeme dok sam se ja polako i nježno nabijala, jezikom je lizao moje nabrekle bradavice. Opet sam nekoliko puta svršila. Nije se odvajao od mojih sisa trpao ih je u usta, dudlao i lizao.. Uz snažan potres tijela i on je svršio.. Ispunio je svaku poru moga tijela i od mene napravio pohotnicu…