Erotske Priče

Stefan

Na autobuskoj stanici u Skoplju dočekao me je zgodan plavooki mladić, sin čoveka koji mi je izdao stan na mesec dana koji se nalazio blizu centra. Osmeh mu nije silazio sa lica, raspitivao se odakle sam dok je vešto vozio ulicama grada. Bio je simpatičan, tako da smo uskoro pričali kao stari poznanici. Stan se nalazio na trećem spratu u zgradi ispred čijeg ulaza je autobusko stajalište i bio je lepo opremljen. Stefanov osmeh je postao još širi kad sam mu pružio novac za stanarinu a on meni ključ…

Tanki zidovi

Kad neko često putuje, vidi i čuje razne stvari. Smeštaj je vrlo bitan segment tih putovanja. Srećom nisam imao loša iskustva sa čistoćom istih jer pažljivo ih biram uglavnom na bookingu. I pored sve pažnje dešava se u četvrtini slučajeva da su zidovi između stanova tanki pa se nenamerno čuje svašta, pa i zvuci vođenja ljubavi, preglasnog uživanja, burnog seksa. Jednom nisam mogao spavati zbog mladog para koji je celu noć vodio ljubav, između pričajući o budućim planovima. Puštao sam muziku jer…

Čačak

Prvi put sam bio u Čačku. Tri dana od šest sam obilazio grad i okolinu. Interesantne postavke u Narodnom muzeju ali i u Galeriji Nadežde Petrović. Rimske terme, Memorijalni kompleks Ljubić, široki Trg, lepi kafići, restorani, ukusno pečenje... Ovčar banja sa živopisnom okolinom, manastirima koje sam obilazio u širokom luku i ludo pentranje do Vidikovca nekim šumskim strmim stazama je sasvim dosta da rešim da četvrti dan provedem u laganoj šetnji pored Zapadne Morave. Svuda zelenilo, more zelenil…

Korisnik

Kada zbog ljubavi nisi sam svoj

Bio je to period koji vam ne mogu tako lako opisati. Bio sam oprhvan tugom za Mikijem. U stanu me je sve podsećalo na njega, na njegov blistav osmeh i tužne crne oči koje su dva meseca bile samo moje. Zaljubljen do ušiju u mladića dečačkog lica, skladnog, vitkog stasa, koji  je rastanak najavio sms porukama uz kratko obrazloženje da želi da prekine sa svim što ga vezuje za svet muške ljubavi, da mu je bilo lepo ali... Besno sam bacio čašu o zid. Tresak se verovatno čuo u celoj zgradi. I sam…

Senta

Senta 2007, leto. Šetao sam kejom pored reke Tise i razmišljao šta da radim tri dana u ovoj maloj varoši. Već sam obišao centar kojim dominira park  preko puta velelepne zgrade opštinske administracije. Pijaca, i nekoliko poslastičarnica kojih se ne bi postidelo ni neko puno veće mesto. Odlučio sam da dan provedem na tada još uređenoj plaži sa preke, Banatske strane reke. Zamislite nasutu peskovitu plažu širine 50 metara koja se proteže oko 150 metara pored reke, okružene pojasom šume, sa p…

istinita priča

Desilo se pre godinu dana. Subota ujutro oko 9 sati blizu pijace, iz auta crvene boje izlaze dva mladića, istovetno obučena, patike, crne trenerke i crvene majice sa natpisom jednog streljačkog kluba iz Beograda. Čudno mi je bilo što su kola Niške registracije, kratko ošišani, crnokosi momci po natpisu na majici pripadaju klubu iz Beograda. Nisam mogao da odvojim pogled od njih. Moje visine, zgodni, oboje nešto preko 20 godina. Čuo sam da traže neku pekaru. Gladni. Išli su uporedo samnom. Naglas…