Erotske Priče

Nenadani sex u autu

Bilo je kraj kolovoza .Prošlo nam je more i avanture po plažama, uvalama, lagano već povratak sa godišnjeg i uobičajena kolotečina posao, doma i kak to već ide.Jedno večer morali smo supruga i ja ići u susjedni grad sami,nešto ona morala vezano za posao.Nije mi se baš išlo jer sam bio u nekim trzavicama sa njom, ljepše doma na terasi uz pivce, nego drdnkanje sa autom simo tamo. Rekli mi je da mi ne bude žao i uopće mi ni na kraj pameti nije palo na pamet zašto.Ipak krenuli smo i već nakon pet mi…

Napokon sami 2

Nakon saune i jacuzzija imali smo plaćeni ručak, pa smo otišli pojesti i sakupiti energiju za nastavak popodneva.Bili smo sami u restoranu,sjedili uz terasu s pogledom na nekakvi dvorac i šarafili po mobitelima kad osjetim njezinu nogu na svome medunožju."Dosadno mi je" prozbori jer zbilja,iako smo bili samo nas dvoje već smo dosta čekali jelo.Pogledao sam pod stol i pošto je imala neku kraću haljinu vidio sam joj picu sa njenim prstićima kak ju masira.Nažalost došla nam je plata i to je bačeno…

Napokon sami

Bila je nedjelja popodne.Svi su negdje zagubili tako da smo žena i ja ostali sami, baš kak je rekla ujutro "Idemo popiti kavu na terasi, budemo poslije valjda sami"I ispunilo se,bili smo.Čekao sam dragu u krevetu napaljen ko da se nismo ševili dva mjeseca,a ne od prekjučer.No bili smo sami,a to je jedan veći osjećaj slobode kad si u braku.I ušla je u sobu u crnoj prozirnoj spavaćici,sva nauljena da se blistala ,a neki dijelovi su joj još i više se sjajili.Dragi danas sam bespomoćna i r…

Ljeto na Jadranu

I ove godine otisnuli smo se na more na naše preljepe otoke Ja na početku četrdesetih, a žena malo starija, no nitko joj ne bi rekao. Naravno i djeca sa nama, no oni u svojem filmu, a mi svojem-naravno kako se što bolje poševiti. Kad dođemo na more ko da smo tineđeri, gledamo gdje i kak bi se mogli po hvatati, poševiti, polizat. Naše vrijeme je jutro jer onda klinci spavaju a mi se posvećujemo jedno drugome. Mada sam ja više popodnevno večernji tip, lako se prilagodim na ovaj jutarnji ritual. Sv…