Divlji cvet 1. deo

Da li ljubav, želja i žudnja prema nekome znači da treba da budemo spremni da činimo kompromise? Ako je tako, a jeste, koja je granica? Dokle smo to spremni da idemo i... ukoliko ne želimo, da li to znači da je jačina, snaga naše ljubavi manja? Da li to sugeriše da treba da se odreknemo sebe, a ako ne, i izgubimo je, da li smo već samim tim i izgubili deo sebe?

Držim telefon u rukama i razmišljam, nespremna da odgovorim na očekivanu poruku koja je stigla od njega...čoveka kojeg poznajem deset godina, iako u ovom trenutku imam osećaj da mi je potpuni stranac. Prisećam se proteklih godina, vrtim ih kao ubrzani film u glavi, pokušavajući da shvatim kako smo to dospeli dovde.
Ja, devojka koja je došla iz provincije i započela studije u velikom gradu. On, čovek srednjih godina, uspešan estetski hirurg...Upoznali smo se slučajno, preko mojih, retkih rođaka koji su tu živeli, a kod kojih sam boravila tokom studentskih dana. Bio je njihov dobar prijatelj i često ih je posećivao (iako je tetka uredno naglašavala da su njegove posete postale učestalije otkako sam ja došla).
Moram priznati da mi se nije odmah svideo, iako je bilo nečega u njemu. Nije bio lep, nije bio ni naročito zgodan, u onom klasičnom smislu, ali je plenio svojom pojavom, svojim šarmom i harizmom koja je ispunjavala svaki prostor u koji bi kročio. Samosvest i samopouzdanje koje su ga krasile, graničili su se sa arogancijom koja mi je istovremeno smetala ali me je i neodoljivo privlačilo da sa njim ulazim u verbalne duele, kako bih ga spustila na zemlju...kako bih njegov grandiozni ego svela na razumnu meru. Neretko sam uspevala u tome, i to mi je pričinjavalo veliko zadovoljstvo, pogotovo što je i on uživao u tome, nenaviknut da mu se žene tako otvoreno suprotstavljaju. Bila sam za njega retka, zverka koju je morao da ulovi... koju je morao da ukroti i zagospodari njome. Stidljiva, sramežljiva, i krotka, a s druge strane dovoljno ratoborna, da brani svoja ubeđenja i stavove... dovoljno srčana da brani sebe.
Za sve ostale žene, on je bio uspešan, bogat, moćan čovek, što je delovalo kao afrodizijak, ali ne i za mene. I sve su mu se ničice bacale pod noge... Ali ne i ja.
Ja sam videla strah, tugu i bol u njegovim očima, i neodoljivu, nesvesnu potrebu da to prikrije. Potrebu da bude prihvaćen i voljen onakav kakav zaista jeste, bez titula, zvanja, bogatstva. Ja sam videla njega.
Ubrzo je naša strast za verbalnim, intelektualnim stimulacijama prerasla u fizičku, a fizička strast se vremenom razvila u naklonost, privrženost...ljubav?

Trebalo mu je šest meseci da me ubere. Nežan, divlji, retki, egzotični cvet. Dao mi je vremena da maštam o njegovom glasu, njegovim rukama i mirisu, tokom dugih, samotnih noći. Pustio me je da na miru sazrem. Čekao je da mu dođem sama, zaljubljena. Čekao je da mu se predam, i ja sam to učinila nasuprot zdravom razumu. Nasuprot upozorenjima tetke koja je podozrevala šta se dešava:
" Ne budi glupača. On je pun para i obožava plahe srne tvoje sorte.. A ti, ništa pametnije nisi našla nego da se zaljubiš! Pa bićeš samo jedna u nizu koju će odbaciti kao prljave čarape! Vodi računa šta radiš! Nemoj meni posle dolaziti da plačeš i govoriti kako te nisam upozorila! "

Sećam se našeg prvog puta, mog prvog puta...
Bio je vreli letnji dan. Moji rođaci su priređivali neko manje slavlje, u vidu opuštenog druženja sa nekolicinom prijatelja, na koje je između ostalog bio pozvan i on. Gomila, za mene, matoraca... i on. Iako i sam stariji od mene gotovo čitavih dvadeset godina, izdvajao se svojom pojavom od prisutnih muškaraca, nekih i mlađih od njega, a koje odmah okarakterisah kao "starkelje" . Čačkao me je lukavo, provocirao kulturno, izazivao i peckao perfidno. Pokrenuo bi me, a onda se udaljio i posvetio pažnju nekoj drugoj ženi. Zavodio me je, a da nisam ni bila svesna da sam već uveliko u njegovoj mreži. Samo blagi titraj u stomaku, na svaki pogled koji bi uputio drugoj ženi, je bio znak, koji sam pokušavala da ignorišem. Zaboga, ipak je bio skoro duplo stariji od mene, i nisam se usuđivala ni da pomislim da nešto više osim blagog, naivnog flerta može da se dogodi. Moja tetka je već svakako primetila, ali ja... ja sam ulagala ogroman napor, da prikrijem, potisnem, očigledno. Bila sam zaljubljena.

To veče sam završila u njegovom stanu.
Poslužio me je penušavim vinom, koje je golicalo moja osetljiva nepca i tako prijatno rashlađeno, samo naizgled hladilo u vrelini noći. Uši si mi milovali zvuci klasične muzike, potpuno strane u tom trenutku mom umu. Skinuo mi je cipele sa stopala i nežno počeo da ih miluje, prinoseći ih usnama. Svaki prst ponaosob je obljubio mekim, toplim usnama da bi ga zatim usisao u sebe, milujući ga vlažnim jezikom, koji mi, imala sam osećaj prodire u samu utrobu, iako toliko udaljen od nje.. Zatim je napunio kadu, a onda me potpuno obučenu, spustio u penušavu, mirisnu vodu. Njegova usta i dah pekli su mi vrat, silazili ponovo do stopala, sisajući iznova prste, oblizujući ih čitave. Grudi su mi se nadimale, a njihovi vrhovi napinjali mokru, tananu tkaninu, koja mi se lepila za kožu, razgolićujući me još više pod njegovim pogledom. Stiskao ih je, mesio, grickao, i one su udvostručile obim pod njegovim zubima. Drhtala sam, prestravljena kao ptica nošena vihorom, stomaka zgrčenog od žudnje i užasa... pičkice bolne od želje.
Šta ja ovde uopšte tražim? Pomislih tada.
Svukao me je pažljivo, polako, svlačeći prozračnu, mokru prilepljenu haljinu. Kroz poluzatvorene oči, gledajući ga kroz nežne, duge trepavice, kao kroz nekakvu koprenu, jedva sam mu nazirala crte lica. Samo su me njegove oči probadale, probijajući mi i srce i vaginu, kao gospodari moje sudbine. Milovao mi je usnama, dlanovima leđa, spuštajući ih niže. Njegovi prsti su znalački počeli da se zavlače pod rub gaćica, otvarajući moje latice, otkrivajući kao majušni tučak, nabubreli tvrdi klitoris, da bi ga pritisli nežnim i zamišljenim pokretom. Zastenjala sam još glasnije i pokušala da se oslobodim gaćica, ali me je sprečio. Okrenuo me je, obuhvatio butine i savio leđa. Eto, rekla sam sebi. Sada si njegova igračka. Objekat njegove požude. Može da ti uradi sve što poželi. Spuštajući mi gaćice, priljubio je obraz uz moju zadnjicu, prstima razdvojio guzove i tuda prošetao svoj nos. Bila sam u tečnom stanju. Obamrla, a uzbuđena i u ekstazi zbog svega što mi je do tada radio. U nekoj vrsti hipnotičkog transa.
A zatim... Spustio je jezik na majušnu rupicu nežno je milujući njime. Stresla sam se i zgrčila, impulsivno, iako mi je pričinjavao ogromno zadovoljstvo. Zatim je pridružio svoje prste, masirajući je tako dugo, da sam zaboravila na strah, neprijatnost. Mišići su mi se opuštali dok je juriš njegovih znalačkih prstiju postajao sve precizniji. Nisam znala šta je hteo, ali sam želela da to i uradi. I da nikako ne zaustavi taj izluđujući kružni pokret koji me je pred njim otvarao, dok je moja pičkica izlivala radost u dugim prozračnim nitima. Prstom je pokupio moju vlagu, sakupio iscurele sokove strasti i njome mi namazao zadnjicu, pre nego što je u nju zario zube. Nikada mi nijedan ujed nije bio toliko drag. Čula sam kako mi se stomak smeje, plače od žudnje i želje, a onda počinje da ključa. Preklinjala sam ga: "Dosta... dosta", moleći Boga da se ne zaustavi.
Zatim me je, dok sam stenjala i dok se voda slivala sa mene, odneo do kreveta. Čim se nagnuo da me spusti, povukla sam ga za kragnu, priljubila usta uz njegova, sišući mu usne, jezik, kidajući dugmad košulje, da bih mu zagrizla vrat, grudi. Utiskujući i svoje usne i jezik u njega. Smejao se, sav obasjan, stežući mi grudi celim šakama, sišući njihove usijane vrhove, boje prezrele trešnje, dok mu se prst šetao po rubu mog potpuno vlažnog, klizavog ulaza. Na ivici strpljenja, potpuno van sebe.. uspela sam da usisam neodlučnog posetioca. Orgazam me je bacio na njega duboko zadihanu i pomalo postiđenu.
Nije mi dao da povratim dah. Poveo je moje ruke ka svom šlicu, gledajući kako ga otkopčavam drtavim, željnim prstima. Otkrila sam, u neverici, ud koji je i po veličini i po snazi nadmašivao sve koje sam dotad videla. Bio je nabubreo, krut, snažan, zreo.. Koža svilenkasta a glavić veličanstven. Spustila sam na njega usne. Obuhvatila njima samo vrh. Širio ih je svojom debljinom. Imala sam ga u ustima i čarolijom tog jednog dodira stomak su mi obuzeli grčevi. Nisam znala koja se to zverčica krila u njemu, ni zašto mi je taj kurac pružao toliko zadovoljstva krećući se među mojim usnama, trljajući mi nepca, blago se u prolazu češući o zube. Stajao je zatvorenih očiju, a njegov ravni stomak ispunjavao mi je nozdrve mirisom muškosti. Ispunjavao mi je usta sobom, svojom divljom, razuzdanom, a nežnom krutošću.
U jednom trenutku, oslobodio se mojih usta i podigao mi noge. Glavić je udario u moju, muškosti gladnu a uplašenu vaginu. Pokretima kukova sam pokušavala da se namestim, pomognem mu da uđe, ali mi je gotovo jezivo bridenje zaustavilo elan. Ponovio je juriš, u želji da probije put i uvuče se u jezgro strasti, ali bol je bio preveliki... povukao se. Jecala sam, ne više od zadovoljstva, već od bola, vlažna, željna, ali nesposobna, da ga primim.
Uzeo mi je lice u ruke, polizao mi suze, a onda me gricnuo smejući se:
"Pa zašto mi nisi rekla da si nevina!? "
Postiđeno sam spustila glavu, ne rekavši ništa. Zagrlio me je, prstima prelazeći duž leđa, milujući ih, lagano se usnama spuštajući ka mom bolnom međunožju i ranjenoj pičkici. Milovao ju je, lečio usnama, jezikom,otklanjajući tragove bola. Kružio je po klitorisu, izazivajući ponovo jecaje zadovoljsta koji su izlazili iz same utrobe. Zarivao je jezik u samo središte užarene ranjenice, tucao je njime, vidao rane. Uvlačio je prste postepeno me šireći, pripremajući za neizbežan proboj njegovog kurca. Drhtala sam u magnovenju, potpuno opuštena, potpuno mu prepuštena. A on, ni na trenutak nije izgubio krutost. Kurac mu je ponosno udarao o moj stomak, guzu, noge...Podmetnuo mi je jastuk pod leđa, pogledao me duboko, uronio pogledom u mene, a zatim i svojom nabreklinom, centimetar, po centimetar. Uspeo je konačno da me ispuni sobom. Užarenim kopljem koje je prodrlo u mene i širilo vrelinu mojim telom. Gorela sam. Palio je moje zidove oblivene vlagom, širio ih, masirao sobom, tucajući me dugim, mirnim pokretima, dok mu je znoj kapao na moje grudi. Još uvek osetim svaki milimetarski pokret, svaku pulsirajuću venu koja mi udara o zidove i prenosi dobovanje njegovog srca, njegovog kurca u meni. Umeo je da me otvori, da me poseduje, da me raširi dok ne počnem da se gušim. A gušila sam se pod naletom galopirajućeg orgazma koji mi je preplavio telo, dovodeći i njega na sam rub svesti... Sperma je šiknula po meni u ogromnom mlazu, topla, lepljiva, mirisna sperma, čiji sam ukus uskoro počela da obožavam.

Dugo je ostao pripijen uz mene i tek kad je pipajući potražio tabakeru s cigaretama, ugledala sam njegove suze. Nije hteo da se obučem, ni da navučem mokre gaćice, niti se bilo čime prekrijem, samo se osmehnuo kada je video kako dlanovima štitim svoju intimnost. Osetila sam da je izbačen iz sedla, dirnut mojom sramežljivošću i nespretnošću. Mrmljao je poluzatvorenih očiju:
"Ah, da samo možeš da se vidiš, mala!"
Sećam se da sam u tom momentu pomislila da mu je sigurno odvratan neki deo moga tela, jer je kod toliko zanosnih žena prepravljao i najmanje nepravilnosti, dovodeći ih do savršenstva. Pogodio je tada moje misli... uhvatio mi ruke iza leđa, pio moja usta, a zatim spustio glavu među noge.
"Božanstvena si! Ovakva kakva si... Božanstvena.... I moja!.... Ne idi noćas kući!"
"Moram, isuviše je kasno da se sada javljam tetki a ona će premreti od straha ako me ne zatekne u krevetu kada se ranom zorom probudi. "
"Ne brini, ja ću se sutra pobrinuti za nju.
A sada, pogledaj šta imam za tebe"
Pružio mi je tamno bordo, plišanu kutijicu izvadivši je iz unutrašnjeg džepa sakoa. U njoj su spavale dve malene suzice, o čije izlomljene ivice su se odbijali zraci svetlosti i prelamali se u spektru duginih boja. Vratila sam mu kutiju otvorenu.
"Šta to radiš?"
Ćutala sam, uzburkana navalom protivrečnih osećanja, koja su me lomila.
"Čekaju te već mesec dana. Nisam znao kako da ti ih poklonim a da se ne uvrediš... da ne shvatiš pogrešno"
Uzeo je moje ruke među svoje dlanove i duge prste, i ovlaš ih poljubio, ne spuštajući pogled s mojih očiju.
"Toliko te dugo čekam!"
Gledala sam ga, umirući od želje da mu poverujem, ali sam se čuvala muškarca, pošto me je mužjak usrećio. Prisetivši se svih prethodnih koji su me povredili gotovo besno sam mu odgovorila:
"Isti si kao i ostali! Samo želiš da budeš prvi!"
"Ali ja i jesam prvi! I baš me briga za ostale i njihove želje!... Ja želim tebe... Ja želim da budem poslednji!"
Zakačio mi je kapi vode na uši i i vrhom jezika milovao ušne resice. U tom momentu shvatih da je potpuno go preda mnom i da mu je kurac krut. Na sam pogled na njegovo telo, nabrekli ud koji je već zagospodario mojim telom, javila se poznata glad, za njegovim poljupcima, dodirima, za njegovom spermom.
Želja je zarazna, a on vrlo domišljat. Naglo mi je raširio noge, stao između njih, a potom provukao svoju šaku kroz moju obilatu vlažnost, pokupio je i razmazao među moje grudi, da bi između njih stavio svoju nabrekli ud, pritiskajući ga mojim omanjim grudima, napola ozbiljan, napola vragolast.
"Svaki deo tvoga tela, svaki komad, milimetar tvoje kože je izvor ljubavi, bunar strasti i ekstaze", rekao je.
Pocrvenela sam setivši se bezpogovorne moći koju je koristio da bi istražio sve moje i najmanje prevoje. Njegov kurac se kretao napred-nazad među mojim grudima udarajući mi o usne. Želela sam ga, glad je bila velika. Isplazila sam jezik kako bih ga osetila što bolje, dok je njegov prst šarao po mojoj vrelini među nogama. Uzimao me je prstima, tucao me njima dole, a svojom zveri gore, trljajući ga o nadražene sise, dok ga je moj jezik milovao po glaviću. Izbegao je da mi svrši po licu i razlivši mi se po grudima, dovodeći i mene do grozničavog orgazma. Smirujući tela dolazeći do daha, razmazivao je taj liker po meni, mome vratu, kosi... Uvukao je prst natopljen sobom u moja usta.
Uzdrhtala sam kada mi je šapnuo na uho:
"Videćeš, jednog dana ćeš me piti! Kad budeš osetila da imaš puno poverenje!"
Imala sam želju da mu kažem "nikada", ali sam se setila zadovoljstva koje mi je upravo pričinio i ukusa koji me je neodoljivo privlačio. Ukusa večnosti. Svet je odjednom te noći postao milovanje. Svet je postao poljubac. A ja sam bila samo otkinuti cvet koji je plutao na talasima žudnje, nežnosti, strasti.
Sutradan, nisam bila samo ja zaljubljena. Obožavala ga je i moja malena zverčica među nogama koju je probudio iz sna......