Erotske Priče

Iza 22:00 u šupici...

Na moje pitanje ima li u planu kakvog sexa obzirom da malac ima problem sa spavanjem zadnjih dana kratka poruka:Hahahha jedino unutrasnja šupa iza 22 sata, ali na quiet mode, izmamila mi je osmijeh na lice...pogledam na sat imam dovoljno vremena da se pripremim, obzirom da sam tek došao sa posla mogao bih i prileći malo, u tom melankoličnom polu snu mjesto mi je raspalilo maštu na jedan pomalo perverzan način...razmišljam kako da to izvedem da bude drugačije da ne izgleda da sam to ja, da iskori…

Korisnik

Uzalud vam trud svirači...jer je ona tako rekla

Zimi se inace rano smrači, nekad imaš osjećaj da je već u tri sata totalni mrak, požurila sam da stavim  neke grickalice, meze na stol kad muž dođe s posla da je sve spremmno jer se kum najavio da gledaju utakmicu u 18 sati a ja taman da izvedem dijete malo na svjež zrak dok traje taj nogomet koji me zanima ko i lanjski snijeg a i kad se malo smrzne lakše zaspe...sve spremno zabundali smo se nas dvoje i na hladnoću nekih sat sat i pol krug kroz grad topli čaj i kući valjda će i utakmica do…

Turnir

Kažu da se najbolje vidi po djeci kako vrijeme leti, pa tako i naš dječak iz pelene brzo uskočio u kopačke, treninzi su došli kao dodatna obaveza ali i ispušni ventil i njemu i nama da se odmori mozak od škole i od posla a tek turniri nekad mi se čini da se mi radujemo više nego on, pogotovo ako se održavaju van granica, svaki turnir dođe kao mini ekskurzija ne zna se ko je luđi djeca ili roditelji koji koriste priliku tih dan dva da se opuste uz koju čašicu i zezu po hotelima, dok brigu o djeci…

Masaža

Gasim kompjuter, žurim da što prije iziđem iz ove kancelarije, dan mi je baš bio dug sve me boli, zadnji ton Windowsa znači da mogu prema vratima, vani se već smračilo...crni taxi staje tačno ispred kroz poluotvoren prozor taxista mi se obrati imenom, zbunjeno dižem glavu...gospođo naručen vam je prevoz...ko? šta? Kako? Bože šta je budala sada smislila...sjedam na zdanje sjedište na kojem je bijela koverta sa mojim imenom...otvaram je crni povez za oči i kratka porukica sa zaljepljenim ključem n…

Vikend u Sloveniji

Plan da se ovo ljeto okupamo u Portorožu čisto da promijenimo sredinu u odnosu na već istraženu Hrvatsku se izjalovio iz razloga što nismo mogli izbjeći da se javimo mojoj sestri i zetu koji žive u Sloveniji ili ne dao bog da nismo a da vide fotkicu na facebooku sa plaže iz Portoroža to bi se najeli jezika i ja i supruga, to javljanje se pretvorilo u tri dana ića i pića roštilja i druženja sa njihovim prijateljima koji su onako full interesantnim ljudima sa kojima smo se skontali za tri dana kao…

Vodenica

U jeku najveće ekonomske krize u modernoj historiji većina se okrenula lokalnom turizmu uslijed divljanja cijena goriva i smještaja po moru ja i muž smo odlučili putovati u lokalnom saobraćaju... putuješ upoznaješ vlastitu zemlju a cijene ostaju iste pa smo tako jedan vikend odlučili provesti na Vodopadu jedne nama još ne istražene rijeke koju turisti upoznaju od nedavno...brzo smo se spakirali nedelja lijep dan pakiram malca dok dragi priprema sendviće spremni za petnaest minuta za divno čudo..…

Vikendica

Poruka na viber ne planiraj ništa u subotu, iznajmio sam nam vikendicu u Praščijaku malog ćemo kod punice idemo odmoriti mozak...stisnuta poslom kratko sam odgovorila ok...sedmica je brzo proletila došla je subota, malca odveli kod moje mame, prije zatvaranja mesnice kupili meso za roštilj u auto i nešto vina da se nađe za opuštanje... ne žurimo i sutra je dan lagano vozimo od grada uzanim šumskim puteljcima prema proplanku prošaranom bojama smeđe zelenog lišća taman da iskoristimo poslijednje t…

Recepcionarka 3

‌...okrenuo me i odvalio mi šamarčinu i rekao: "moja si kurva sada i puniću te kad god poželim..."otvorio je vrata i izišao gledala sam se u ogledalo ponižena razmisljajući hoće li ovih 5 prstiju nestati sa mog lica dok ne dođem kući...ušla sam izbezumljena u maleno kupatilo zureći sebe u ogledalu, ne prepoznajem sebe, postala sam Harisova kurva, ja majka, supruga...postala sam obična kurvetina koja uživaaa u onom što mi radi...Bože zašto sam se zaljubila u taj veliki kurac, sjaj u očima od orga…

Snajka

Odavno sam otišao iz rodnog sela trbuhom za kruhom što bi narodski rekli u veliki grad i tu formirao život po svojoj mjeri i volji,možda sam imao tu sreću da ili zbog prirode posla ili vlastite snalažljivosti, uvežem se s ljudima raznih profila tako da bi se moglo reći da sam imao veze i sheme na svim stranama, te sam rodbini služio kao polazna tačka ili kao agencija za zapošljavanje kad je krenula migracija iz rodne grude prema gradu. Jednog dana mi je zazvonio telefon bio je to moj brat po str…

Duga zimska noć

‌Neplanirano druženje s kumovima skovano nabrzaka rezultira kratkom prepirkom sa punicom hoce, nece pricuvati malog...donekle i razumijem tri godine najgora dob voli ga do neba ali jedva pristaje...osam sati već su tu dolaze sami također baka service u zadnji čas...boca za bocom vino se toči i pije u potocima, atmosfera postaje lagana i opuštena...kume se hihoću i ustaju do spavaće nakon priče o tijesnom korzetu sa halterima...probaj probaj možda tebi pašu...nas dvojica ko napaljeni jazavci nagu…

Kuhinja po mjeri

Kako smo kupili stan proslo je vec sedam godina i doslo je vrijeme da se renovira, nesto sa muzem sam brzo ispregovarala da to bude kuhinja, brzinski smo zapoceli sa rusenjem zidova i prezida u cilju da prosirimo istu...obzirom da smo oboje zaposleni i da radimo kontra smijene on prva ja druga taj projekat je se poceo odugovlaciti i odlucili smo angazirati majstora i nasli se pred drugim problemom. Zbog odlaska velikog broja ljudi izmedju ostalog i majstora nastaje problem koga angazirati...u me…

Recepcionarka 2 - nastavak

...samo se ustegnuo i izašao van bez riječi, ostala sam nepomična, izjebana kao nikada u maloj hotelskoj sobici...trebalo mi je 15ak minuta da se razaberem da posložim stvari u glavi sta se upravo desilo, kako se desilo, kako ući u kuću, poljubiti muža ustima koja još mirišu na Harisov kurac. Govorim sebi nista se nije desilo saberi se, ponavljajući kao neku mantru u nadi ako ponovim dovoljan broj puta nestaće iz mene ovaj nemir koji mi reže utrobu, ovo uzbuđenje koje me još drži, bože sta mi je…

Sretna godišnjica!!!

Vracamo se iz Parka Prinčeva, žurimo prema taxi stajalištu. Dok čekamo naš prijevoz do hotela Sarajevo blješti ispod nas...imaš na sebi crnu kožnu haljinu koja se zakopčava cijelom dužinom. Sjeli smo u taxi tvoja bedra su bjesnula pod svijetlima uličnih lampi, u retrovizoru sam uhvatio bezobrazni pogled našeg taxiste kako ih guta pogledom dok juri ulicama Sarajeva prema Ilidzi i našem hotelu...Popaljen halapljivim pogledom taxiste koji te naprosto guta dok ulaziš u foaje hotela ja placam voznju…

Recepcionarka

Diplomirala sam u roku,da sam znala da cu cekati na priliku za posao 5 godina ne bi toliko žurila da završim,jebem ti prosvijetu ko me nagovori...čekajući posao, udala sam se i rodila.Djetetu je vec tri godine...krenuo je u vrtic a ja nikako da se pokrenem s mjesta. Prijave u struci sam odavno stornirala jer ako nemas vezu bezveze ti je. Kad jedan dan OGLAS lokalni hotel trazi atraktivnu djevojku za rad na recepciji...smatrajuci sebe atraktivnom u ranim tridesetima okurazim se i posaljem prijavu…

Vrela noć u Mostaru

U apartmanu smo... vrela je noc...okreces se vidis ja spavam hrcem...ti ne mozes, vruce ti je...izlazis na terasu...dva sata u jutro je... Mostar je utonuo u duboki san svi spavaju osim tebe...sa terase vidis bazen, pomislis to je spas od ove sparine silazis tiho niz stepenice u roza neglizeu victoria secret...prilazis bazenu...dodirujes vodu noznim pristima idealna je taman da te rashladi...sa ramena je skliznula mekana roza svila...a tijelo bljesnulo na mjesecini...hladnoca ti prožme tijelo do…