Druženje sa milficom na moru ( istinita priča)

Posvećeno drugarici koja je otišla ovih dana na more sa željom da doživi nešto slično!
Imao sam 19 godina i tog leta sam sa još tri drugara krenuo na more u CG.
Brzo smo našli smeštaj i krenuli smo na kupanje. Prvih par dana bili smo na Mogren plaži gde je zaista bilo dosta riba, ali nekako niko od nas nije kretao u akcije.
Uveče izlasci i vožnja brod diskotekom bili su nova prilika za neko upoznavanje i eventualnu sex kombinaciju. Upoznali smo neke devojke iz Niša i slutilo je da može biti akcije.
Trećeg dana jedan od drugova predložio je da odemo na nudističku plažu koja je bila u našoj blizini.
Dvojica drugara su odbila, jer su već imali zakazan dejt sa nekim curicama. Onako čisto iz radoznalosti prihvatio sam poziv i nas dvojica smo krenuli put nudističke plaže.
Plaža je bila na maloj površini i dosta kamenita. Nije bilo previše ljudi a i ono što je bilo to su činile osobe 40+ godina. Dok smo prilazili plaži uzbuđenje je raslo i moj dečkonja se malo podigao.
Došli smo na plažu i naravno da su skoro sve oči bile uprte u nas.
Pošto je plaža bila mala i uska drugar se potrudio da nađemo mesto pored nekih dama oko 35-40 godina. Dok je se skidao video sam da ga većina ljudi na plaži posmatra i odmerava. Brzo je ušao u vodu i pozvao me. Krenuo sam da se skidam i primetio sam kako se dve milfice međusobno gurkaju i gledaju u moj ponos koji je bio u sasvim zadovoljavajućoj veličini.
Uleteo sam brzo u vodu jer se kurac vrlo brzo digao.
Malo sam se razočarao jer sam verovao da će biti i mlađih osoba, ali od toga slaba vajda.

Dok sam se kupao imao sam vremena da dobro osmotrim ko je sve na plaži. Pažnju mi je privukla jedna tinejdžerka u društvu majke i još jedne ženske osobe. Na žalost, ona je bila u kupaćem kostimu i nije se mogla videti. To me je malo napalilo i u vodi sam ga nadrkao i rešio da sa max podignutim kurcem izađem iz vode. Pogledom sam tražio tinejdžerku i kada sam uhvatio njen pogled rešio sam da izađem iz vode. Video sam da sa nevericom gleda u moj kurac i ispratila me je pogledom do mog peškira. Par puta je skrenula pogled kako je majka ne bi uhvatila, jer je i ona gledala u moju batinu.
Legao sam na bok i okrenuo se ka njoj. Mogla je dobro da me vidi, a njena majka mi je bila okrenuta leđima.
Počeo sam da ga drkam a ona nije skidala pogled. Mislio sam da me samo ona gleda pa sam uživao u drkanju. Rešio sam da svršim i kada sam počeo obilno da svršavam čuo sam glas starije dame : " Uh, bravo dečače! "
Tinejdžerka se ubrzo okrenula i nasmešila mi se.
Počela je da me kopka ta milfica sa ogromnim sisetinama. Prišla je drugarici i verovatno ispričala šta je videla i obe su se smejale.
Malo posle toga, tri dame koje su bile ispred nas ustale su i otišle a onda su se njih dve premestile do nas.

Drugar je započeo neformalnu komunikaciju i saznali smo da su došle same na odmor. I dalje nisam bio previše zainteresovan za njih pošto sam maštao o tinejdžerki.
Počele su da nas hvale a dama koja me je videla kako svršavam ( nazvaću je sa J.) krenula je u komunikaciju sa mnom. Njene ogromne sise bile su na metar ispred mojih očiju a iz lepo sređene pičke je curila vodica.

Kurac je već eksplodirao a ona se samo smeškala. Pozvala me je da uđemo u vodu. Prihvatio sam poziv i ušao sam minut posle nje. Pričali smo i kupali se. Pravila se da je slabiji plivač i da ako joj zatreba pomoć da joj pripomognem. Stvar je bila jasna a ja i dalje neodlučan. Mislim da su svi na plaži znali šta se dešava. Izašao sam iz kasnije a ona odmah za mnom. Počela je otvoreno da se nabacuje tako što mi je neprestano dodeljivala komplimente.
Nisam bio siguran šta želim. Posle izvesnog vremena krenuo sam solo u vodu. Ona je odmah krenula za mnom. I tako dok smo plivali ponudila mi je da otplivamo do neke stene i da se zajedno sunčamo. Prihvatio sam. Stigli smo do stene. Legli smo jedno pored drugog i ćutali. U jednom trenutku podigla se i pogledala okolo. Sada je legla na bok i okrenula se ka meni. Uzela je moj kurac u ruku. Osetio sam uzdah kod oboje. Krenula je lagano da ga nadrkava a on je bio sve veći i veći. Pošto nikoga nije bilo u blizini prišla je skroz i počela da mi puši kurac. Bilo je to jedno pušenje iz snova. Prstima sam došao do njene pičke i ušao u nju koja je već bila prevlažna. Prsti su ulazili u nju a ona je dahtala i gubila se uživajući u pušenju mog kurca.Lizala je neprestano glavić i mazila jaja. To me je još više uzbudilo. U jednom trenutku primetili smo mog druga i par ljudi sa plaže kako nam se približavaju. Ustali smo i krenuli ka skrovitom delu stene. Dok smo išli ka tom delu nije želela da ga ispusti iz ruke i drkala ga je neprestano.
Kada smo stigli do tog skrovitog dela okrenula mi je leđa a ja sam ga ubacio. Počela je pomahnitalo da se nabija i neverovatno stenje što me je dodatno palilo. Uhvatio sam je za kukove i krenuo žestoko da je jebem. Vrištala je sve jače i jače i molila me da ne prestajem. Jebali smo se tako jedno 10 minuta a onda smo promenili pozu. Seo sam na jednu stenu a ona me je obgrlila nogama. Krenuo sam divlje da joj ljubim sise a ona je već svršavala i govorila mi : "Samo tako sunce moje ! "
Dok sam joj halapljivo grickao bradavice slučajno sam pogledao iznad nas i video sam dva muškarca kako nas gledaju i drkaju kurac.
Ona ih nije primetila a ja sam je spustio na leđa i krenuo da je razbijam u misionarskoj pozi s tim što sam njene noge stavio na moja ramena.
Jebao sam je sve jače i jače i približavao sam se vrhuncu.
Kao veoma iskusna osetila je šta mi se dešava i rekla :

" Svuda , svuda svrši dečače moj!"
Izvadio sam ga na brzinu . Ona se pridigla i sperma je počela da šiklja po njenom licu i sisama. Brzo ga je stavila u usta i posisala ono što je preostalo od sperme

Pokušali smo normalno da se vratimo na obalu ali cela plaža je znala šta se desilo.
Drug i ja smo posle izvesnog vremena krenuli ka hotelu, a ona mi je rekla da ćemo se videti opet ujutru.
Dok smo išli ka hotelu drug mi je rekao da su mnogi gledali i uživali u našem sexu.
Svanuo je novi dan. Na nagovor druga opet smo krenuli na nudističku plažu. Stigli smo a njih dve su već bile na plaži i čuvale su nam mesto.
Kako sam ušao u vodu krenula je za mnom. Trudio sam se da je držim na distanci jer je postala posesivna i u vodi mi je drkala kurac. Čak je u jednom trenutku zaronila i stavila kurac u usta i pušila ga je jedno 10 sekundi.
Brzo sam izašao iz vode a i ona odmah za mnom. Ubrzo sam saznao da je jedna od šefova na RTV BG. Ostatak prepodneva proveli smo kupajući se i uživajući u vremenu. Krenuli smo u hotel da ručamo a ona je ustala i prišla meni i rekla: " Čekam te posle podne u mom hotelu u sobi broj 204"
Posle ručka sam otišao kod nje i tu smo nastavili naše druženje.
Ipak da ne bi gubili od mora dogovorili smo se da dolazim kod nje svako veče oko 22h a prijateljica će za to vreme biti u šetnji.
Bilo je tako sve do poslednje večeri kada nam je se i ona priključila.
Pošto sam odužio priču neću više oduzimati vaše vreme, a mojoj drugarici koja je trenutno na moru i čita ovu priču želim da doživi nešto slično ovako ili još lepše.