Milicina fantazija 1

Kliknuli smo na jednoj od onih aplikacija za upoznavanje. Zvala se Milica. Veoma brzo se naše dopisivanje pretvorilo u opušteno ćaskanje o svemu. Kada kažem o svemu, baš o svemu i mislim. Tako smo došli i do teme fantazija. Ja sam njoj ispričao hiljadu svojih, a ona meni jednu njenu. I to jednu koju sam u momentu zamislio i kako bih joj ispunio.

Od ranije mi je bio poznat divan planinarski dom na planini u blizini mog grada. Nekoliko sam već puta bio tamo i znao sam šta ću tamo naći i koga ću tamo sresti. Pozvao sam Milicu da vikend provedemo u prirodi. Bila je malo neodlučna, ali je na kraju pristala. U subotu ujutru sam otišao po nju i već nakon sat vremena parkirali smo se ispred, meni poznatog, planinarskog doma. Pred nas je izšao domar.

Zvao se Miloš. Bio velik čovek, dlakav, uvek obučen u radnu garderobu. Odavao je utisak velike snage, ali je bilo jasno da je u poznim godinama. Sigurno preko sedamdeset. Uprkos grubom, doslovno šumarskom izgledu, bio je veoma pažljiv i prijatan prema gostima. Poveo nas je prema terasi doma. Bila je to prostrana terasa, ušuškana između doma i šume. Sa jedne strane je pogled bio otvoren ka dolini i našem gradu u daljini. Kao svaki domaćin dočekao nas je sa hladnom domaćom rakijom.

Pre podne smo proveli na terasi u veselom razgovoru sa Miloše. Dok sam ja zadovoljno zaključio da smo sami, Miloš je Milici ispričao svoju životnu priči. Ta priča nije od velikog značaja za ovu našu. No nije na odmet znati da se žalio kako više ne radi, nema snage za šumu. Sedi ovde u domu po ceo dan i seća se kako je nekada živeo. Milica je bila oduševljena. Kontrast njegovog grubog izgleda, veličine i snage u odnosu na ljubaznost i čak tugu, zaista je plenio. Pošto smo bili sami ponudio se da nam napravi večeru dok se mi vratimo iz šetnje. Naravno, nismo odbili.

Celo poslepodne proveli smo u šumi. Ali je istina da nismo otišli daleko. Već na prvom vidikovcu smo se raspričali, otvorili po koje pivo i to opušteno druženje brzo je dovelo do ljubljenja. A uskoro i našeg prvog seksa. Bio je odličan, zanimljiv, vreo i veoma vlažan. Ali zanimljivije je ono što će uslediti, zbog čega sam je i pozvao baš ovde.

Na prilazu domu nam je zamirisala večera koju nam je Miloš spremao. Miloš nas je opet dočekao sa rakijom. Seli smo sa njim na terasu i popili još po jednu. Bili smo znojavi i ulepljeni, ali je rakija zaista prijala. Predložio sam Milici da ode prva na tuširanje, ali ona reče da idem ja, da će ona još malo da posedi sa Milošem. Nemam ništa protiv, odoh.

Važno je pomenuti da se u kuhinju ulazilo pored kupatila. Dok sam se tuširao čuo sam Miloša kako prolazi na putu do kuhinje i nazad. I Milica je prošla jednom. Završio sam i izašao napolje u šorcu i svežoj čistoj majici. Našao sam Miloša i Milicu kako sede jedno kraj drugog okrenuti prema onom pogledu ka dolini i gradu. Noće se već primicala i Miloš je Milici pokazivao nešto u gradu, a Milica je, prepoznatljivo nestašno blizu Miloša, gledala u pravcu njegove ruke. Bilo mi je zanimljivo kako se Miloš ustručavao dodira njenih grudi kada mu se Milica primakne da jasnije vidi kuda pokazuje. No ubrzo su me čuli. Nema veze, mlada je noć i odavno je prošlo vreme kad gosti obično stižu u dom. Očigledno ćemo ostati sami večeras.

Sada je bio red na Milicu da ode na tuširanje. Ljubazan kao uvek Miloš se ponudio da joj pokaže kako se vrata zaključavaju. Ušla je u kupatilo i, dok joj je Miloš pokazivao veoma komplikovan sistem reze na vratima, kao nesvesno počela da se skida. Miloš je kao pravi gospodin brže bolje završio i odaljio se. Dok je prilazio stolu sa čašicom za mene, ja sam uspeo iza njega da zapazim da Milica nije ni pokušala da zaključa vrata. Ostala su odškrinuta. Čak odavde sam mogao da vidim nagu Milici kako podešava toplotu vode.

Miloš i ja smo popili još koju i ja predložio da iznesemo večeru. Miloš je skočio na noge i otišao ka kuhinji. Pratio sam ga pogledom. Zastao je kod kupatila, nelagodno pognuo glavu i nastavio. Doneo je sveže ispečen hleb. Odmah sam zapazio da to nije sve. Krenuo je nazad u kuhinju po ostatak. Ovaj put se kod vrata kupatila zadržao duže. Uzbudilo me je što je posmatra. Vratio se sa krilcima sa roštilja, pa se po treći put Miloš setio da uz večeru ne ide rakija nego vino i zaputio u kuhinju. I ovaj put je zastao kod kupatila. Duže nego prva dva puta. Nasmejao sam se zadovoljno. Sve ide po planu.

Veče je bilo izuzetno. Milica je obukla belu letnju haljinu koja bi na suncu bila providna. Miloš je bio kao i uvek u beloj košulji i plavim radnim pantalonama. A krilca su bila fenomenalna. Jeli smo ih rukama, uživali u vinu i smejali se Miloševim skromnim šalama. Ovaj put ja sam seo pored Miloša, a Milica preko puta nas. U razgovoru me je par puta pogledala, ja sam joj namignuo, namignula ona meni, sve joj je bilo jasno - zašto sam je doveo ovde i šta će da se dogodi večeras.

Stigli smo do pola druge flaše vina. Razgovor je bio veseo i Miloše je bio crven kao paprika od Miličinih nevaljalih šala i pogleda. Ja sam se izvukao i efikasno raspremio sto. Razgovor nas je odveo ka putovanjima. Milica je obožavala putovanja. Još više da o njima priča. Pomenula je kako je prošlo leto provela na nekom ostrvu, po ceo dan u kupaćem kostimu, na plaži. Miloš nije imao komentara na to, bilo mu je verovatno neprijatno da komentariše devojku 40 godina mlađu od njega. Izvadila je telefon i pronašla slike i pružila mu. Bez reči je gledao sliku Milice na plaži u bikiniju. Milica se nasmejala i rekla mu da lista dalje. Zbunjeno se osmehnuo i prokomentarisao kako ne ume on to. Ona se hitro podigla i kleknula kraj njega i počela da lista slike. Miloš je bez daha gledao.

Mislio sam da će se udaviti. Progutao je knedlu i nemo se zagledao pravo ispred sebe. Milica mu je iz ruke uzela telefon, a onda sam tek primetio šta se dešava. Milicina ruka skliznula je preko njegove butine tačno između njegovih nogu. I počela da ga trlja. Zainteresovano sam se okrenuo i nastavio pažljivo da posmatram. A onda je usledila izuzetno uzbudljiva scena.

Miloš je nemo gledao levo desno, u mene, ne znajući šta da čini. Milica je kleknula, jednom rukom ga i dalje mazeći po kurcu, koji se sad već nazirao kroz plave pantalone. Drugom rukom podigla je njegovu potkošulju i počela da ga ljubi po stomaku. Posle par trenutaka, koji su verovatno za Miloša trajali večnost, skupio je hrabrosti da pogleda u Milicu. A ona je nevaljalo uzvratila pogled i nastavila da sa obe ruke doslovno čupa pantalone sa njega. Za jedan sekund bile su spuštene i Milica je u čudu gledala debeo kurac, tvrd kao kamen, sa malim glatkim glavićem. Pružila je jezik i polizala ga od jaja ka glaviću. Miloš je zabacio glavu unazad i otvorio usta. Ruke je prebacio preko naslona klupe i prepustio se Milici.

Nije ga dugo lizala jer nije bilo potrebe, već je izazovno stajao uspravno, tvrd kao kamen. Podigla se, sela na njega. Uz jauk je kliznula na kurac i počela lagano da se nabada na njega. Ruke je stavila oko njegove glave i gledala ga pravo u oči. Ubrzala je. I počela da grize Miloša po vratu. A onda je Miloš pokazao kakav je nekada bio. Iznenada ju je rukama ščepao za guzu, podigao se sa njom na noge. Ona ga je čvrsto zagrlila oko vrata. Spustio ju je na sto pred sebe i rukama joj skinuo ruke sa svojih ramena. Ruke joj je čvrsto prikovao za sto i počeo silovito da je tuca. Počela je da stenje, a zatim skoro da vrišti. Ja sam skočio i na noge i preuzeo njene ruke. On se uspravio i nastavio još jače. Nabijao se u nju savršenim ritmom i sjajnom žustrinom. Milica je vrištala i izvijala se. Pogledala je unazad u mene i zinula. Znao sam šta želi. Nisam je pustio, samo za sekund svukao šorc i gurnuo joj kurac u usta. Prestala je da vrišti i nastavila da guta moj kurac. Uskoro je počela da se otima i izvija. Orgazam ju je sustigao. Izvadio sam ga da čujem kako vrišti dok svršava. Trajalo je dugo. U poslednjem momentu, da ne pretera, Miloš je izvadio kurac i uz poslednje uzdahe bila je gotova. Čežnjivo me je gledala. Srećna. Dok sam ja drkao gledajući njeno lepo lice. Prvo je svršio Miloš, svuda po njenom stomaku. Dok sam gledao kako njegovu spermu trlja po grudima i stomaku isprskao sam je po licu. Olizala je usne i skotrljala se lagano na noge. Bez šuma je otišla ka kupatilu, potpuno gola. Niko više nije hteo da ostane obučen.