Odmor u Ivanjici...

Beograd devedeset i neka - firma u kojoj sam radio , povremeno je slala radnike na odmor u Ivanjici A to je Hotel na brdu iznad Ivanjice - baš dobro mesto za odmor i još po nešto ...

Nakon ugovorenog termina , spremio sam svoje stvari za sedam dana i rano ujutru smo krenuli put Ivanjice , put je protekao u najboljem redu i smestili se u Hotel , sobe su bile dvokrevetne , po običaju zauzmem krevet do prozora , što zbog pogleda - što zbog svežeg vazduha i nakon raspremanja sišli smo na doručak , sve baš kako treba i na svom mestu , odmah nakon doručka - svako od nas je imao svoje slobodno vreme , mahom su igrali karte ili neko druženje A ja odoh u šetnju - imao sam jedno na pameti , da nešto upecam ili da se omrsim i da ne bude ostah suva kurca a došao na neki odmor...Tom prilikom dok sam se šetao tim stazama oko hotela , ugledao sam jednog mladića , pa onako baš dobro građen i kroz razgovor saznam da je iz Niša i da se bavi sportom rukomet je u pitanju , porazgovarali na tu temu i krenuli u šetnju , odmeravao sam ga od glave do pete , hm BAŠ ZGODAN MOMAK - pomislih u sebi , ali pošto nisam siguran u kom je fazonu , nisam ništa pokušavao i tako kroz razgovor , saznao sam da se zove Nenad i da je u Ivanjici već desetak dana i da pri tom ništa nije jebo , nije se snašao a stalno je išao do grada u šetnju ... I TATA BI SINE , vrlo rado i ne bih se bunio sa kim i meni se baš hoće - rekoh mu onako u šali i nasmejasmo se obojica a vidno protrlja međunožje i tom prilikom primeih da mu se prividno podigao kurac u trenerkama , odmah mi kroz glavu projuri slika , kako bih ga skinuo i da vidim sa čim raspolaže i tu baš u šumi - da se isprobamo ... Sad kad bi naišla neka riba - bilo kakva , bilo bi svašta i da je nas dvojica otresemo samo tako , trgnu me on rečima i blago me udari po ramenu , da da - odgovorih mu i na trenutak se vratih u stvarnost , šetnja je protekla baš kako treba , pošto obojica volimo šumu i šumske staze , tako kroz priču saznam da voli razne egzibicije u sexu , ali nikako da izvučem ono što mi treba , sve vreme sam razmišljao u tom pravcu - kako bih ga skinuo golog i uživao u njegovom prelepo izvajanom telu A još visok oko 2 metra , moj broj - bio sam baš odlepio za njim ...

Po podne tj. navečer odosmo malo do grada i da upoznam grad , sada sam već imao društvo i tako kroz rsazgovor i razgledanje gradića , zaboravismo na vreme i zakasnismo na večeru - ništa strašno , odgovori Nenad , ja častim večerom i tako nakon večere lagano se uputismo put načeg smeštaja i usput nam uze i dve flaše vode i tako kroz razgovor odpočesmo opet temu sexa , nije da mi nije prijalo - hteo sam nešto od tog momka , makar nešto i tako na pola puta on stade i kaže MORAM DA SE OLAKŠAM - pa da znaš da ti je dobra ideja i obojica kao po nekom dogovoru izvadismo svoje kurčeve iz gaća i počeli da zapišavamo put po kojim smo hodali , uživao sam u tom prizoru i divio se toj njegovoj slobodi - voli čovek da uživa , bacih pogled na njegovo međunožje , prava debricina , onako sočno mi deluje , DOBAR SI BRATE - dobacih mu baš dobar , on se samo osmehnu i reče Ni ti nisi loš - mislio sam da je to to - ali ništa , nakon zapišavanja , otresli svoje kurčeve i krenusmo put Hotela , stigosmo u Hotel i svako u svoju sobu A ja uleteh u kupatilo i onako napaljen počeh da drkam i nije mi puno trebalo , ispraznih se tako maštajući o zgodnom sportisti . Nznm dal sam spavao ili samo sam odmarao , bio sam previše opterećen njegovim kurcem , želja je toliko buktala u meni , nznm kako Ali moram nekako da mu se približim , da pitam ili bilo šta ... Sledeći dan je protekao u raznim aktivnostima , svako za sebe , nisam ga video i tako je došlo vreme večere A nakon večere većina nas je ostala u sali i gledali nešto na TV -  neki su igrali karte i negde oko 19.00 vrata sale se otvaraju i na vratima se pojavi žena sa crvenom kosom - svima je stao dah , ona sa kratkom paž frizurom i sa jako dobrim oblinama - baš kruškastog oblika i jakim bokovima , stala onako i lagano krenula u salu - svi su gledali ujenom pravcu A ona koketa sve posmatra i tako dok je prolazila , pogledi su bili uprti u nju - toliko nih je u tom trenutku poželelo - Najzad neko osveženje , pomislih u sebi , dok je ona prolazila kraj mene i mog stola , onako krajičkom oka je odpratih i sede iza mene na drugom stolu ... Dok smo gledali neki film , polako se gužva razilazila i na kraju ostalo je nas nekoliko kolega i ona - Vesna se zove i saznah kroz razgovor , da je došla iz Kragujevca i ostaje desetak dana na neki oporavak - mogu reći da mi je prijalo njeno društvo , osamili se nekako i nismo obraćali pažnju na kolege , koji su polako napuštali salu i odlazili u svoje sobe - film se polako i završio a već je prošla ponoć , eto dočekasmo i kraj programa - sada i mi moramo da idemo u svoje sobe , da baš tako reče Vesna - ugledah u njenim rukama ključ i videh da piše 122 nasmejem se Uh jbt ja sam iznad tebe - Kako to misliš , reče ona - pa odmah iznad tebe u 222 A to i nasmeje se , tek onda sam shvatio šta sam tom prilikom izgovorio , eh ti naši dvosmisleni izrazi , čudno je to da svaka reč ima dvostruko značenje- krenuh da je ispratim do njene sobe - otključa ona vrata ipogleda me u oči ,MOGAO BI NA KAFU - ne ne pijem kafu ovako kasno , rekoh joj , pri tom ne razmišljajuči na dvostruko značenje naših reči i izraza i krenuh hodnikom ka svojoj sobi A u prolazu joj dobacih , Vidimo se sutra na doručku - ostade ona onako otvorenih usta na vratima - okenuh se iza ugla , pogledah je i uz stepenište ka mojoj sobi...kroz glavu mi je svašta prošlo - baš je dobra A moglo bi nešto i da bude , ionako nisam imao sex već oko mesec dana ,,,,sa tom mišlju legnem u krevet - ubrzo je svanulo i počinje novi dan A sa novim danom i nova zbivanja - krenuh lagano ka trpezariji i pogledom tražim gde je ona , nije bila tu i samo ugledah sportistu Nenada - pridružih mu se za stolom i onako ćutke sam počeo da doručkujem - On onako sa osmehom reče A šta bi sinoć - išao si kod nje ili ne , ispostavilo se da je on zna i da je pokušao nešto , ali da nije bila zainteresovana - Kako to , rekoh mu , kad si ti frajer i to bolji i zgodniji od mene a ujedno i veći kurac imaš od mene - Nije stvar u kurcu , reče on , žene hoće nešto drugo , mislim na one koje dolaze same u odmaralište i to bez muževa - znao je da je udata i mnogo toga što mi je rekao u vezi nje ... To saznanje mi nije dalo neku nadu i nakon doručka upitah servirke da mi daju još jedan doručak i ponesem njoj na tacni i tako sa tacnom u rukama , uputih se ka njenoj sobi i pokucah na vratima A sa druge strane se čulo OTVORENO JE - uđoh u sobu A ona leži na krevetu i još uvek u spavaćici , uh koji je to prizor , spavaćica joj baš lepo stoji i lepo joj prikazuje obline , baš sexy - nasmeje se ona i kaže džentlmen to se ceni - mogli bi sada onu kafu , rekoh joj A ona će i ne samo kafu , možda nešto i uz kafu , nisam znao baš odmah o čemu se radi , dok sam spustao tacnu sa doručkom na sto - okrznu me u prolazu i osetih da sva treperi i ode u kupatilo da natoči vodu za električno lonče - tom prilikom zapalih cigaretu i dok sam čekao da dođe , protrljah svoje međunožje sa vidnom erekcijom - primetila je odmah i nasmeje se , dok je poslužila kafu i sela preko puta gledao sam u nju kao oparen i sa divljenjem - ŠTA JE , NISI VIDEO ŽENSKO U SPAVAĆICI , nije da nisam video , rekoh joj - već to ti tako lepo stoji i tako je sexy i onako kroz šalu joj rekoh Da joj niko ne bi odolio - A TI - reče ona , uh još pitaš - tako nešto se ne odbija ... ONDA mogli bi nešto i da uradimo , nasmeja se Vesna - samo da se istuširam - nisam ni ja rekoh joj , samo sam ustao i otišao na doručak , nakon nekog vremena izlazi ona u bade mantilu i reče A sad ajde i ti - nije trebalo dva puta da mi kaže - već se uputih pravac kupatilo i na brzinu se istuširao i izašao u gaćama A ona u krevetu i pokrivena do grla i brzo se uvukoh u krevet a ona bez ičega na sebi - počesmo da se milujemo po celom telu i kroz našu igru skidoh i gaće , koje olakšanje dok se dva tela nežno dodiruju i kroz dodir osetim da je ovlažila i da curi iz nje , pomešasmo ruke i noge opipavali se po celom telu i ona se podigne i spusti ka mom međunoćju , nežno je uzela moj već polupodignut kurac i uvukla ga je u svoja usta , počela da ga obrađuje i tako dok ga je uvlačila u svoje grlo ubrzo sam postigao punu erekciju i opušteno uživao u zemaljskom raju - hteo sam tom prilikom sve , volim 69 i okrenuh se tako ka njenom međunožju sa zatvorenim očima - kad ih otvorih , ima šta da vidim RIĐE DLAKE - jbt koje uzbuđenje , pa ona nije crvena , već riđa - još bolje ... Opušteno smo uživali u našim genitalijama - lizao njenu već natopljenu pičku sokovima , dok je ona sa žestinom gutala moj kurac - hteo sam da to traje i da ne prestaje , da bude kao večnost , ostavih njeno međunožje i lagano krenuh ka njenom stomaku , sve do njenih sisa - dobre četvorke i lagano masirao te lepe lopte - jabuke ili šta već i tako sam prešao na njena usta i tom prilikom ona raširi svoje međunožje i ostavi meni slobodan prostor da uletim u mirnu luku - moj vršnjak onako dok je pulsirao uroni u toplu i vlažnu riđovku - samo se čuo udah - TO SAM ČEKALA - bilo je to kao na filmu , samo se u sobi čulo lupkanje i šljapkanje sa povremenim uzdasima .

Koja je to lepota i koje olakšanje za oboje , nakon nekog vremena počela je da se trese - da drhće a glavu zabacuje pozadi i sa vriskom poče da se prazni - oblio me je znoj - neka vrelina i ubrzo sam počeo da se praznim - izvukoh kurac iz tople i sočne riđe ribice i po njenom stomaku , sa osmehom smo nastavili da pijemo našu kafu - koja se već ohladila . Obukoh se i krenuh ka svojoj sobi A ona ostala onako golišava na krevetu i na pola puta ka mojoj sobi - sretoh Nenada sa vidnom erekcijom - BAŠ SI JE DOBRO OTRESO BRATE - uživao sam dok sam vas slušao , tu sam bio iznad na terasi i slušao sve - PA MOGAO SI BRATE DA NAM SE PRIDRUŽIŠ - rekoh mu , tom prilikom on reče da mu učinim nešto i prihvatih taj izazov A sve bi učinio da ga vidim golog - Stiglo je veče i jedva sam dočekao da odem u sobu kod Vesne - lepo me je dočekala u neku prozirnu čipku i odmah smo odpočeli našu igru , prevrtali se po krevetu i nakon nekoliko minuta prekinuh tu našu igru i odoh u kupatilo - tamo je čekao Nenad - ništa nije govorio , već je bio skinuo do kolena svoje trenerke i lagano masirao svoju debricinu - koja lepota , stavih prst na usta i sagoh se na kolenima , nije se bunio - počeh jezikom da obrađujem njegov već nabrekli kurac , nije se bunio , tom prilikom opipah njegova baš krupna jajca , slična mojim - hteo sam da ostanem tu u kupatilu - ali čuo se njen glas i on me odrgurnu i prošaputa IDI KOD NjE - vratih se nazad u sobu , uvalih joj svoj kurac u usta - nakon toga je sočno poljubih , nije osetila ukus drugog kurca , razvlačili se tako nekih sat vremena po krevetu i nakon pražnjenja požurih nazad u kupatilo - njega nije bilo tamo - mislim na sportistu Nenada - samo kraj WC šolje je bila barica sperme , obrisah dokaze krpom i krenuh na tuširanje ... više nismo imali prilike za tako nešto , viđali se na ručku i tokom šetnje , ja šetao sa Vesnom a on onako sam , izbegavao je moj pogled , nije mi dao da mu priđem više A hteo sam , dok sa Vesnom te naše igre su potrajale i nakon odmora - njega više nisam video A tako sam želeo , da ga imam bar još jednom Ali malo drugačije ....