Na službenom putu

Bio je početak maja. Lijepo vrijeme, narednu sedmicu planirao sam na godišnji odmor, kad ono dolazi mail od direktora  kojim me obavještava da sljedeću  srijedu, četvrtak i petak s njegovim zamjenikom idem na službeni put u Njemačku. Pročitavši mail, popizdio sam, em što mi je propao plan za godišnji, em što sa zamjenikom nisam imao neki poseban odnos.

Zamjenik direktora je samozatajni  četrdesetpetogodišnji Marko, samozatajan ufurani lik koji je imao isključivo poslovni odnos sa svim zaposlenicima. Iako nas je u firmi 50ak nikome nije bio pretjerano drag.

I što je tu je, stigla je i srijeda i došlo je vrijeme da se krene u Njemačku.  S Markom sam se našao na parkingu tvrtke. Dogovor je bio da idemo s njegovim autom. Ubacio sam kofer u gepek i ušao u auto. Odmah nakon ulaska sam ostao iznenađen, Marko koji je inače uvijek u odjelu, jutros je bio u trenirci. To je bio prvi put da sam ga vidio u nekoj drugoj odjevnoj kombinaciji. Odmah sam mu rekao da sam iznenađen njegovim outfitom, na što mi je odgovori da mu je dosta odijela i da želi komociju za vrijeme vožnje, ali da će se presvući kada dođe u hotel.

I tako krenuli smo za Njemačku. Za vrijeme vožnje, uglavnom smo razgovarali o poslu jer to nam je bila jedina zajednička tema. Nitko nije znao previše o njegovom životu, osim da je razveden i da živi sam. Nakon što smo ušli u Austriju, Marko je predložio da skrenemo negdje na kavu. Svratili smo na jedno odmaralište i naručili kavu.  Dok smo pili kavu, Marko me pitao kakva je moja životna situacija što me jako iznenadilo. Rekao sam mu da sam solo, ali da sam zadovoljan sa svojim životom. On mi je ispričao da ima brak iza sebe i da se ponovo rodio poslije razvoda i da je to trebao puno ranije napraviti i da nije trebao trpjeti razna sranja. Nakon kave nastavili smo put prema Njemačkoj i oko 18:00 sati stigli smo u hotel, prijavili se i dogovorili da se nađemo na recepciji u 19:00 da odemo na večeru.

U 19:00 sati našli smo se na recepciji , a zatim otišli u hotelski restoran.  Na večeri smo razgovarali o raznim stvarima i kako je vrijeme odmicalo moje mišljenje o Marku se počelo mijenjati. Shvatio sam da je relativno ok osoba, ali da ga jebe temperament pa djeluje hladan i iskompleksiran.
Nakon večere, s obzirom da smo bili umorni od puta, svatko je otišao u svoju sobu na odmaranje. Dogovorili smo se da se nađemo na doručku u 7:30. Program za sljedeći dan je bio takav da od 9:00 do 12:00 idemo na konferenciju, nagon toga ručak, a zatim u obilazak tvornice tog poslovnog partnera koja je udaljena 200 km od našeg hotela. Nakon obilaska tvornice i večere prespavat ćemo u drugom hotelu i treći dan se vratiti ponovno u hotel u koji smo se prijavili.

I tako drugi dan nakon konferencije i ručka, krenuli smo prema tvornici. S obzirom da je na konferenciji bilo 80ak ljudi, prema tvornici Išli smo s 2 autobusa. U autobusu je Marko bio totalno opušten i pričao o svemu i svačemu. U jednom trenutku Marko je prokomentirao da su na konferenciji sve mudonje i da nema ništa za pojebat, ali da ekipa iz Poljske uopće nije loša, pogotovo onaj što je jutros doručkovao do nas. Ostao sam totalno zbunjen, nisam znao dal' nisam dobro čuo, dal' sam nešto pogrešno shvatio ili je on stvarno rekao da mu se sviđa taj crni poljak. Prokomentirao sam da nam je program toliko gust i da nema vremena za uživanje i ako si baš želi dati oduška da ostane dan duže pa da se zabavi i zadovolji svoje potrebe. Na moj komentar Marko je ogovorio, tko se dobro organizira nađe vremena i za posao i za užitak. Što je on više pričao, ja sam bio zbunjeniji.

Nakon vožnje od 2 sata došli smo u tvornicu. Obilazak s pauzama za kavu i cugu  je trajao oko 3 sata. Nakon obilaska otišli smo do hotela. U hotelu iznenađenje. Marko i ja ćemo biti u dvokrevetnoj sobi što me jako iznenadilo. Navodno, kako nas je bilo puno zbog popunjenosti hotela nije svatko mogao dobiti svoju sobu. Ništa, otišli smo u sobu, otuširali se i spremili za večeru. Imali smo zajedničku večeru u 19:00 sati, a nakon toga je bilo organizirano druženje u klubu hotela. Večer  smo proveli s ekipom iz Srbije i Italije. Nakon večere druženje smo nastavili u klubu. Marko je cijelo vrijeme pio pivo, a ja vino. Počeo sam primjećivati kako Marko svako malo baca pogled prema crnokosom poljaku. Nakon 2-3 pića Marko predloži da se odemo predstaviti i drugim kolegama i da s njima razmijenimo iskustva. Složio sam se. Marko sav sretan, odmah je ni više ni manje otišao do poljaka. Upoznali smo se s ekipom i počeli razgovor koji je bio očajan jer su jako loše pričali engleski, a ja njemački nisam znao. Kako je noć odmicala, Marko je bio sve opušteniji i u jednom trenutku mi je na uho šapnuo, jbg, oženjen je. Pitao sam tko, a on mi je rekao, pa zgodni poljak. Totalno sam se pogubio. Pa čovječe, Marko se loži na muške. U tom trenutku su mi se svakakve stvari počele motati po glavi. Jel' gay ili bi, da li je aktivan, pasivan itd. Od svih tih razmišljanja sam se uzbudio i počeo razmišljati da je ovo prilika da probam seks s muškarcem.

U 1:30 Marko i ja smo odlučili da se vratimo u sobu. Meni je cijelo vrijeme kroz glavu prolazilo 1000 kombinacija. Došli smo u sobu blago pripiti, ni puno ni malo, ono što bi se reklo taman. Pitao sam ga tko će prvi do kupaone, rekao je da je svejedno  da mogu ići ako želim. Kupaona je od sobe bila odvojena staklom preko kojeg se mogla navući tamna zavjesa. Navukao sam zavjesu i otišao u kupaonu. S obzirom da se nisam brijao 2 dana odlučio sam da se obrijem kako bi ujutro mogao duže ostati u krevetu. Dok sam se brijao na vrata je zakucao Marko. Piša mi se, moram da uđem. Uđi, rekao sam. Marko je ušao, otišao do školjke i počeo pišati. Dok je pišao, pričao je kako sada nakon večere i zabave treba isprazniti jaja. Prokomentirao sam da bi bilo dobro. Marko je izašao iz wc-a i počeo se skidati. Skinuo se gol i ušao u tuš kabinu. Nisam mogao da ne bacim pogled. Bio je jebeno zgodan. Počeo se tuširati i pjevati. U jednom trenutku je rekao, šta ti čekaš, s tuširanjem. Odgovorio sam da ću ja kad on završi. Rekao je da je tuš slobodan i da dođem da se zajedno otuširamo. Odbio sam, ali on je inzistirao. Nisam htio pristati  i u jednom trenutku me uhvatio za ruku i uvukao pod tuš. Netko mi mora istrljati leđa, savio mi je bočicu šampona u ruke i okrenu mi leđa. Bio sam gotov, užasno sam se uzbudio. Stavio sam šampona na ruke i počeo mu trljati leđa. Kurac mi je htio eksplodirati. Marko je dobacivao da dobro to istrljam, da idem niže i da ne zaboravim prednju stranu. Nakon nekoliko trenutaka se okrenuo prema meni s dignutom kitom. Treperio sam od uzbuđenja. Približio mi se, naslonio svoje čelo na moje i rekao mi, šta čekaš skidaj se. Rekao sam da neću da ovo nije uredu, na što je on odgovorio, zašto nije uredu, vidim da ti se sviđa i rukom me uhvatio za moj dignuti kurac. Prislonio me uz staklo, poljubio i skinuo mi potkošulju. Gorio sam od uzbuđenja. Ljubio me po vratu, opet me stisnuo uz staklo i svukao mi gaćice.  Priljubio se uz mene i nastavio me ljubiti  po vratu i lizati po uhu. Na svojoj guzi osjetio sam njegov nabrekli kurac. Najednom me okrenuo i počeo me ljubiti. Naši jezici su se isprepleli i u tom trenutku sam se prepustio. Ljubili smo se, a ja sam desnom rukom nadrkavao Markov predivan kurac od nekih 18 cm. Nakon minute ljubljenja, Marko je počeo svojim prstima masirati moj čmar. Gorio sam od uzbuđenja. Pojačao je tuš i trenutak kasnije mi zavukao prst u guzu. Bio sam toliko napaljen da nisam osjetio ni bol ni nelagodu. Rekao mi je da se naguzim, uzeo je ručni tuš i s njim mi prao guzu dok me prstenjačio. U tom trenutku sam shvatio da ću večeras po prvi puta primiti kurac. Nakon što je Marko pripremio moju guzu, izašli smo iz kupaone i legli na njegov krevet. Legao je preko mene i počeo me strastveno ljubiti, lizati bradavice i vrat. Bio sam u ekstazi. Uzdisao sam i jebeno uživao u svakom dodiru. Dok me ljubio, uhvatio sam ga za kurac i lagano ga navlačio.

Ležao sam na leđima, Marko me opkoračio, sjeo mi na prsa i rekao da otvorim usta. Stavio mi je svoju tvrdu kurčinu u usta, zastenjao i rekao puši pederu. Ispočetka sam mu pušio kurac i diktirao tempo, međutim, nakon nekih 30ak sekundi, Marko me uhvatio za glavu i počeo jebati u usta. Uživao je , a i ja također. Legao je pored mene, počeo me ljubiti i ponovo rukom trljati po čmaru. Na uho mi je šapnuo, želiš li ga. Rekao sam da, ali ne bez kondoma. Ustao je i iz torbe izvadio neseser u kojem su bili kondomi. Stavio je kondom, digao mi noge i svojom kurčinom počeo trljati po mojoj rupici. Zagrlio sam ga, privukao prema sebi i rekao da me strah jer je ovo prvi put da ću ga imati u sebi. Poljubio me i rekao da se ne brinem. Uzeo je lubrikant stavio na prste, legao pored mene, počeo me ljubiti i polako prstom ulaziti u moju guzu. Uz neprekidno ljubljenje, stavio je i drugi prst unutra. Mislio sam da ću svršiti svakog trenutka. Gricnuo me za uho i rekao vrijeme je da te jebem. Opusti se, bit će ti nezaboravno. Podignuo mi je noge, namazao je rupicu lubrikantom, namazao svoju kurčinu i prislonio ga na moju rupicu. Drhtao sam što od uzbuđenja, što od straha. Polako je počeo da ga gura u moju rupicu. Gledao me u oči dok je njego kurac sve dublje ulazio u mene. Osjećao sam se nestvarno, mala bol i veliki užitak dovodili su me do ludila. Počeo je polako da me jebe. Polako ga je gurao unutra van, gledao me u oči i povremeno ljubio. Nakon minutu, dvije navikao sam se na njegovu kurčinu. Marko me nježno jebao i uzdisao od zadovoljstva. Kako je vrijeme prolazilo njegovi pokreti su bili sve jači i brži. U jednom trenutku me pitao, da li želiš da me jašeš. Pristao sam. Marko je legao na leđa, ja sam istisnuo malo lubrikanta na njegovu kitu i sjeo na njega. Ova poza mi je više odgovarala. Polako sam se dizao i spuštao po njegovoj kurčini. Svaki novi pokret mi je pričinjavao veće zadovoljstvo.  Nabijao sam se na njegov kurac poput iskusne drolje iako mi je bio prvi put. Marko me ponovo oborio na leđa, legao na mene  i počeo jebat. Sada malo jače i brže. Na trenutke sam osjećao bol, al' se nisam bunio. Njegovi pokreti su bili sve intenzivniji i jači. Počeo je stenjati i svršio mi je u guzu (u kondom). Nakon svršavanja ležao je na meni 30ak sekundi. Zatim je ustao, skinuo kondom, uhvatio me za kurac i počeo ga drkati. Jednom rukom  mi je drkao kurac, a prst druge ruke je gurao u moju rupicu. Ubrzo sam svršio. Otuširali smo se i svatko je otišao u svoj krevet na spavanje.

Uskoro slijedi nastavak doživljaja s našeg putovanja

Kategorija:
Gay erotske priče

Korisnik

Uhhh svrsio sam čitajući

Divna priča, uživio sam se pravo Kiss

Samo nastavi, prica je mnogo dobra!!!!