Vulkanska kamenčina

Već smo bili lepo zagazili u vezu kad je moja draga dobila ponudu od firme za koju je honorarno radila da provede godinu dana na ostrvu Pantelleria kao tehnički sekretar firme. Polovinom '80 retko ko je ovde znao šta to znači ali je zvučalo primamljivo. Odmah je pitala direktora da li mogu i ja da joj se pridružim na ostrvu i ovaj je bez problema pristao. Šta će tehnički sekretar na ostrvu kad je firma iz Rima? Nema veze šta će, idemo da se provedemo na ostrvu u sred Mediterana. Eh, da smo samo znali šta nas čeka, drugačije bi bilo.

Pomenuto ostrvo je ništa drugo do vulkanska kamenčina u sred ničega, nekih 60 km od istočne obale Tunisa, a pripada Italiji. U to vreme bilo je jedva nekog zelenila na ostrvu, najviše tamo gde ga je neko posadio. Aerodrom je bio u najmanju ruku smešan. Tivatski aerodrom je bio kao današnji Dubai international u odnosu na Paneteleriu. Selendra sa gomilom skupih vikendica, povezana drljavim putevima sa ostalim selendrama sa manje ili potpuno bez vikendica. Jugoistok ostrva je muljevita ili blatnjava obala, a ostatak je stenovit, vrat da skršiš. Bilo je tu i tamo moguće okupati se i na drugim mestima ako uspeš da siđeš do mora. Posekotine od stenja ti ne ginu gde god da kreneš.

Vlasnici skupih vikendica uglavnom su stizali privatnim jahtama, pa je tako i njen direktor doplovio jednog dana do svoje vikendice u kojoj smo bili smešteni u pomoćnoj zgradi, manje više kao posluga. To je bio posao tehničkog sekretara. Moja draga je postala služavka, a ja sam mogao da biram hoću li kositi travu, šišati živicu ili raditi neki drugi, bedno plaćeni posao. Razlika je u tome što mene nije plaćao jer mu nisam bio potreban. Koliko me je platio, toliko sam i radio, ali sam bar imao gde da spavam i šta da jedem. U suštini, gluvario sam po cele dane pitajući se koji kurac meni sve to treba. Bio sam sa dragom i to je, inače besmislenu situaciju, činilo poprilično dobrom.

Kod kuće, moja draga je radila kao komercijalista za tu firmu jer joj je drugi maternji jezik italijanski. Ovde, na ostrvu, prala je veš, postavljala sto, čistila kuću i brinula se o nabavci svega i svačega. Najviše posla je imala kad bi gazda najavio da će praviti žurku na ostrvu. Tada je trebalo poručiti sve što treba, primiti robu, postarati se da svako obavi svoj deo posla, i na kraju skupljati krš i lom kad se, posle par dana, pijana stoka raziđe po kopnu. U međuvremenu nije bilo mnogo posla, a imali smo celo imanje na raspolaganju. To je značilo da smo imali dva auta, jedan pikap, mali čamac sa malim motorom i gliser. Uh, taj gliser sam terao kao da je tuđ... Što je i bio, da se ne lažemo. Samo smo sipali gorivo od svojih para, tačnije od njene plate i mog džeparca koji sam zarađivao šišajući drugima živicu, zatežući ograde, farbajući koješta...

Panteleria je poznata i po steni Arco dell'Elefante iliti u prevodu, slonovski luk. Atraktivna za sve pare, ta stena je bila nezaobilazna tačka za mali broj turista koji su u to vreme obilazili ostrvo. Naravno da smo i mi to mesto obišli mnogo puta. Kad smo već tu, daj da iskoristimo sve što možemo. Steni se moglo prići sa kopna, prašnjavim putem ili sa mora, ako ste vešt moreplovac jer su talasi gadni, vetar menja pravac svaki čas i nema mesta za bezbedno pristajanje blizu obale. Ali je vidik fenomenalan. Fiat Panda 4x4 nas je bez problema vozio gde god bi pošli, pa i do te stene.

Posle podne, stena je gotovo potpuno u hladovini, a sveži vetar ublažava vrelinu crnih, oštrih vulkaniskih stena. Bazali smo peške tražeči mesto da spustimo dupeta i nešto pojedemo pod vedrim nebom. Nabasali smo na glatku stenu, što je retkost, i posadili zadnjice, a klopu smo postavili između nas. Nemam pojma koliko dugo smo tako sedeli i pričali o koječemu. Sunce je zašlo iza brda i bili smo u plavoj hladovini. Ispod nas, more je tuklo stenu dižući belu penu visoko preko nepristupačne obale. U suton, crvenilo oblaka pojačavalo je plavetnilo mora i belinu talasa. Moja draga je bivala sve lepša, preplanula od sunca. Koža joj je mirisala na neko mleko za telo. Nežna, glatka ramena mamila su moje usne. Obožavao sam da je ljubim po ramenima i vratu, što je njoj i te kako prijalo.

Pijuckali smo crno vino iz gazdinog podruma. Odlično, polu-slatko vino, sigurno poprilično skupo, klizilo je niz naša grla u malim gutljajima. Bolelo nas je uvo pošto je, jer je gazda samo za jednu žurku naručio deset sanduka Dom Perinjona, a par tih flaša je bilo skuplje od njene plate. I tako gazda nije imao pojma koliko čega ima u kući jer je tehnički sekretar vodio računa o tome. Pa što se ne bi častili dobrim vinom? Kao i svako dobro vino, i ovo je imalo pozitivan uticaj na našu svest, pa je lepota moje drage još više došla do izražaja. A čini mi se da sam se i ja bio prolepšao, sudeći po tome kako me je gledala. Pojeli smo šta smo imali, pijuckali vino i mazili se po licu, rukama, leđima. Pričali smo, povremeno se ljubili i uživali u mladosti i bezbrižnoj situaciji u kojoj smo se slučajno našli. Suton je bivao sve tamniji i, daleko na istoku, na nebu su se pojavile prve zvezde. Večernja tišina, trenutak kad se menjaju dnevni i noćni vetrovi, već je prošla. Postalo je sveže iako su stene i dalje bile usijane od dnevne žege. Ogrnuli smo tanke džemperiće koje smo našli u ostavi za čamce i nastavili da sedimo zagrljeni i zaljubljeni.

Pomerili smo se do jedne stene koja nas je štitila zavetrinom od svežine. Naslonio sam se leđima na stenu, a moja ljubav je sela meni između nogu i navalila se na moje grudi. Zagrlio sam je i spustio ruke na skoro pa ravan, stomak, ali sa taman dovoljno salca da bude neodoljiv. Glava joj je počivala na mom ramenu i imao sam neometan pristup do njenih malih ušnih školjki. Povremeno bih je poljubio i gricnuo po uhu što je rezultovalo krutim bradavicama. Male i tvrde kao koštica trešnje, bradavice su se jasno videle ispod tanke letnje majice. Na ostrvu, nosila je grudnjak samo kad je još neko u našoj blizini. Ako smo bili sami, grudnjak je počivao u fijoci. To mi je godilo jer su mi se sviđale njene grudi, a i tako je bila još poželjnija. Dok joj je glava bila oslonjena na mene, obe ruke sam povukao na sisice i blago ih stisnuo. Uzdah je propratio užitak.

- Volim te i želim te.

- I ja tebe volim. Lepo mi je sa tobom.

- Volim i tvoje sisice.

- I one vole tebe. Baš uživam.

Rukama je pokrila moje šake i malo jače ih pritisnula na dojke. Štipnuo sam obe bradavice i to je opet izazvalo uzdah zadovoljstva. Vodila mi je ruke po svojim grudima što me je još kako palilo. Kad god bi tako pokazivala šta da radim i šta joj prija, moja kita bi bila sve tvrđa. Tako je i ovaj put kita počela da je gura u leđa. Migoljila se i trljkala leđima o nju, sve jače mi stiskajući šake na dojkama. Mirisala je izazovno, a plavičasti mrak je udaljavao svet oko nas ostavljajući nam prostor i vreme da se prepustimo našim telima i ljubavi. Kao što je oko nas ostala samo priroda, tako smo i mi sve dublje ulazili u prirodni tok stvari. Mlad muškarac i mlada žena, oboje u punoj snazi, željni telesnih užitaka. U tom trenutku smo bili samo to i ništa više.

Spustio sam ruku na njen stomak, prešao preko pupka i zaustavio se na malom stomaku, pritiskajući ga ovlaš. Uzbudila me je kad sam osetio kako joj se grče i puštaju mišići stomaka jer znam da tada počinju da cure i sokovi njene požude. Glavu je zabacila koliko je mogla u nazad i duboko disala. Ljuio sam joj vrat i ramena. Ta prelepa, okrugla ramena tako meka i svilenkasta. Njene ruke su šetale mojim butinama pokušavajući da zađu sa unutrašnje strane. Htela je da oseti moju muškost u ruci. Nije joj pošlo za rukom, ali ja sam uspeo da se spustim rukom do njene tople ribice. Brijala se i ostala je samo tračica kratkih dlačica kao putokaz od donjeg stomaka ka izvoru slasti. Zavukao sam ruku u njen šorts. Nisam je ni dotakao po pičiću kad je savila noge u kolenima i raširila ih. Oh kako sam uživao kad mi se tako daje, kad mi nudi svoje telo i vlažni pičić. Kita je skoro bolela od napetosti, a glavić je davno izvirio iznad lastiša kupaćih gaća. Od nje ga je delio samo tanak šorts.

Mrak je skoro sasvim pao i jedino svetlo je dopiralo sa polu meseca koji se lenjo peo po teget nebu. Isprva crvenkast, ubrzo nas je obasjao mekim, srebrnim sjajem, dovoljno jakim da se vidimo i dovoljno slabim da ne remeti našu želju. Kao da je znao da nam treba samo malo sjaja da bi videli tela koja već odlično poznajemo dodirima. Brzo smo se oslobodili onih nekoliko krpica i legli jedno pored drugog, oslonjeni na lakat jedne ruke. Sada su nam preplanula tela imala neki čudan odsjaj. Svetle dlačice po koži su bile srebrnkaste, a neosunčani delovi su se isticali spram preplanulih. I dan danas me pali belina između prstiju na ženskoj, osunčanoj šaci. Belina njenih ređe osunčanih dojki je isticala rumene kolutove bradavica čak i po bledoj mesečini. Spustio sam se na te koštice trešnji i milovao ih usnama. Jezikom sam ih kotrljao bez želje za snagom, već da ih navlažim kako bi se još malo stvrdnule na svežem povetarcu. Kad bi se namreškao i kolut oko njih, grejao sam ih dahom i usnama. Znao sam da tu i tamo ima po koja pegica jer je moja ljubav zpravo bila riđkasta. Kad smo se upoznali, kosu je farbala u crno, a prava boja je bila par nijansi svetlija i na suncu je imala tamno crvene prelive. Mekoća kože njenih dojki je bila savršena i strogo sam pazio da je ne narušim zubima ili stiskom šake. Voleo sam te okrugle kruškice.

Milovala me je po grudima i stomaku. Nije žurila da se domogne tvrde muškosti. Volela je da mazi moje telo i tek na kraju bi zagnjurila glavu na moje međunožje. Tako je bilo i sada. Prst mi je kliznuo u vlažnu, vrelu ribicu oivičenu mekim malim usnama. Velike usne davno su se raširile da ne smetaju. Jedva sam osetio njen trzaj kukovima i noge se još malo raširiše. Sa dojki, spuštao sam poljupce sve niže ka malom stomaku. Kleknuo sam pored nje da bih joj ljubio unutrašnju stranu butina sve do okruglih kolena. Rukom je pratila moju glavu šarajući noktima po kosi.

- Kako te želim, ljubavi - tiho je govorila. Uzvraćao sam poljupcima i prelazio jezikom duž butina. Najzad, put me je doveo do ribice. Mirisala je na more što je pojačavalo moju strast. Više me nije mazila po kosi već je prešla na moj guz, a odmah zatim na jaja, teška od semena namenjenog njoj. Nikada ih nije stiskala preko granice užitka, kao da je i sama osećala dokle može da ide. Kako sam klečao, sve joj je bilo dostupno pa je mesila i podizala jaja kao da im meri težinu. U stvari, palila ju je njihova težina. Govorila je da je to uzbuđuje jer zna da su puna semena koje joj sleduje kao ženki. Sa jaja, prešla je na kitu, kočoperno zalepljenu za stomak. Gladila ga je od korena do glavića. U jednom potezu se spustila glavom ispod mene i uzela jedno jaje u usta. Samo što nisam svršio. Zatim je rukom povukla kitu na dole i lizala je celom dužinom.

Nos mi je bio u ribici, jezik je bio u ribici, hteo sam ceo da budem u ribici. Otvarala se svaki put kad bih jezikom zašao u rupicu. Zatim bih ga premestio na tvrdo zrno nara koje je virilo iz kraja malih usana. Tada bi se stresla, rupica bi se stegnula i odmah zatim otvorila. Obožavao sam da je dovedem jezikom do vrhunca. Da stvar bude još lepša, njoj je to išlo vrlo lako pa sam imao po nekoliko njenih orgazama na licu. Bila je slana od mora i od sokova koji su curkali iz njene željne ribice. Znam da me je želela u sebi i posle par svršavanja, onako balav, okrenuo sam se na leđa da bi me zajahala i sama se navela na jarbol. U trenutku sam se osvestio i munjevito joj podvukao sandale pod kolena. Nasmejala se i zabila mi jezik u usta još uvek puna njenih sokova. Obuhvatio sam je rukama oko vrata i leđa i nastavio da palacam jezikom preko njenih zuba.

Ušao je samo glavić. Zastala je i tiho uzdisala. Onda je polako ušao ostatak. Zamešala je par puta i stomaci su nam se poklopili. Ceo sam bio u njoj i osećao sam dno njenog pičića kako se zateže preko glavića. Više puta sam je ranije pitao da li je to boli i uvek sam dobijao odgovor da ne lupam glavu. Volela je da se tako duboko nabije na kitu i meni bi ostalo samo da se prepustim strasti. Ritmično se navlačila i svlačila sa kite. Došla bi do vrha i kada bi se glavić našao na samom ulazu, skliznula bi do jaja. Vrelina njene pohote je bila gotovo neizdrživa. Sokovi su tekli, uzdasi su bivali sve glasniji i češći. Bližio se još jedan vrhunac, različit od onih kada je ližem. Na kiti je uvek svršavala jače i duže. Meni je bivalo sve teže da se kontrolišem. Prethodnog dana smo vodili ljubav pa sam imao manevarskog prostora. Svršila je u par jakih nabijanja i uz vrisak koji se nastavio u dahtanje. Mesio sam joj dojke i štipao bradavice da bi joj užitak bio još jači.

Sručila se na mene teško dišući. Celo telo je bilo opušteno kao znak da je, kako je ona to zvala, "svršila celim telom". Tvrda kita je i dalje napinjala dno ribice, pa se okrenula na leđa i povukla me na sebe. Raširila je noge što je više mogla i jasno i glasno rekla: "uzmi me ovako i napuni me." U jednom snažnom naletu sam se našao u njoj. Nabio sam ga do kraja i zastao. Jeknula je i napravila zvuk kao da srče kafu. Znao sam da je zabolelo pa sam ga izvukao skoro celog, ali su me njene ruke sprečile da izađem skroz. Povukla me je za guzove da uđem i nastavila da vuče dok ponovo nisam udario u dno. Mešao sam, vrteo kukovima, nabijao ga i izvlačio. Osetila je da mi raste glavić i da se lagano grčim, pa je ukrstila noge na mojim leđima. Stisnula me je jako butinama, a pete je nabijala u leđa navodeći me da svršim u nju i da posle toga ne izađem dok se ne smiri. Nije mi dugo trebalo.

- Ljubavi, ne mogu više...

- Svrši mili, puni me.

- Uh, evo ga...

- Tako zlato, tako... Sipaj... Želim te...

- Evo ga, evo...

- Svrši! Hoću... Sipaj... I ja sad... Sad... Jako...

Kita se i dalje trzala u njoj, njena ribica se stezala i opuštala. Svršili smo gotovo istovremeno. Iz mene više nije mogla ni kap da se iscedi. Ležao sam svom težinom preko nje, licem nabijenim u njen vrat i kosu. Svež povetarac nas je milovao. Znoj se lepio i klizili smo jedno po drugom. Mesec je i dalje diskretno svetleo na crnom nebu posutom iskricama. Talasi su radili svoj posao i čuli su se zrikavci. Topla stena nas je grejala dok smo ležali jedno pored drugog, zagrljeni i iscrpljeni.

- Šta misliš o bebi? - Upitao sam je.

- Želim je sa tobom.

- Stvarno želiš bebu?

- Najstvarnije i sad ću da zaplačem jer si prvi to pomenuo. Nisam smela da te to pitam jer sam se plašila da bi tu bio kraj.

- Svašta. Misliš da bih bio dobar otac?

- Sigurna sam. A iskreno, bar bi je dobro pravio. Jebeš kao sveti Ilija.

- Ha! Sutra je sveti Ilija!

- Onda ću te seksualno zlostavljati na imendan, hahahahahah...

- Moraćemo češće ovako da je pravimo.

- Aj kad se vratimo kući, pa natenane. Hoću da ovde samo uživamo.

- Daj malo vina da se ćaća napije.

- Milice moja, bićemo najbolji ćale i keva. Volim te do ludila.

- I ja tebe volim i... ma nešto me žulja ispod stomaka. Mora biti da te opet želim.