Erotske price

Ispovest jednog bisexualca - 71. Lolita

Nakon doručka u restoranu stajališta za kamiondžije, hteo sam da nastavim svoje putovanje dalje. Medjutim, odustao sam samo nakon par kilometara vožnje. Razlog? Razlog je bio prelepi motel na koji sam naišao. U stvari to je bio prelepi kompleks bungalova koji su bili rasporedjeni po bregu. Izmedju njih se je nalazila mreža kanala ispunjenih vodom po kojoj su plivali labudovi i patkice. Nije bilo…

Ispovest jednog bisexualca - 70. Tom

Bio sam na domaku grada koji se zove Albukerki. Malo sam se loše preračunao i poslednjih pedesetak kilometara vozim motor bukvalno na benzinskim isparenjima. Nekoliko puta, dok sam ga obarao u krivinama, osetio sam kako motor trza i štuca jer je u rezervoaru bilo premalo goriva. Molio sam se Bogu da ne ostanem bez goriva, jer gurati motor težak preko 200 kilograma i nije baš zabavno. Pogotovo što …

Ispovest jednog bisexualca - 69. Andrea

Route 66 prolazi kroz državu Texas njenim severnim delom koji je ujedno i najuži. Velike vrućine, zamor i dosta loša deonica puta prepunog rupa su me dobro izmorili. Zato kada sam ušao u grad Amarilo, rešio sam da tu provedem par dana i dobro se odmorim. Inače to je grad na severu Texasa, sa svim osobenostima te države, kao i puta koji prolazi kroz njega. Provozao sam se malo kroz grad, čisto da r…

Ispovest jednog bisexualca - 68. Rebit

Tulsa... Grad za koji sam čuo i pre nego što sam došao u Ameriku. Samo nisam mogao nikako da se setim po čemu sam znao taj grad i čuo za njega. U svakom slučaju, odlučio sam da u ovom mestu ostanem par dana. Za to sam imao dva razloga. Prvo, je*am želeo da se malo dobro odmorim i jedem kao čovek, i drugo, da pokušam da nadjem delove za motor. Nisam želeo da kablovi i svećice koje mi je Stivi zam…

Ispovest jednog bisexualca - 67. Stivi

Na ulazu u mesto me je dočekala tabla sa nazivom Galena i brojem stanovnika ispod tri hiljade. Iako je na tabli pisalo da je u pitanju grad, ovakva mesta smo u mojoj zemlji, koja je bila mnogo manja, zvali selima. Ipak je Galena bila premala za grad. Možda varoš, ali grad nikako. U Galeni mi uopšte nije bila namera da se zadržavam, ali me je poslednjih stotinak kilometara motor nešto zezao. Kašlj…

Ispovest jednog bisexualca - 66. Ejpril i Eva

St Luis... Grad koji mi se odmah dopao. Ne postoji neki valjani razlog za to. Jednostavno mi je legao. Možda zato što su ulice bile prepune lepih i nasmejanih ljudi, ili nešto treće... Ne znam... Kao i uvek, neopterećen vremenom, reših da prvo nadjem smeštaj. Smestio sam se na kraju grada u jednom hotelu koji je bio na ruti mog putovanja. Hotel sam, osim zbog lokacije, izabrao računajući da će bi…