Erotske price

Jebači na 10 000 metara (GAY priča)

-Našao sam se sa kolegini* na Aerodromu Nikola Tesla tog popodneva,imali smo poslovni sastanak u Parizu a zakazan let za 14 časova. -Strašno sam se plašio aviona,svuda sam putovao kolima ili autobusom ali ovaj put je bio ne odložan,hitan trebalo je stići brzo u Pariz jer je sastanak bio jako važan za našu firmu. ,,Šta ti je Zorane,zašto se treseš,,-upitala me je moja koleginica Maja. ,,Ne volim a…

Pušenje ortacima (gay)

Jovana poznajem od malih nogu. Udaljeni svega jednu ulicu, on, Dušan i Milan i ja smo provodili puno vremena zajedno. Svakodnevnicu nam je ispunjavalo standardno zezanje kao i kod svih tinejdzera. Igrali bismo fudbal, ponekad basket, išli na pecanje, gledali filmove i u suštini sve ono što rade klinci. Dušan je najstariji, u to vreme, prvi srednje, dok sam ga ja pratio kao osmak, dok su Milan i Jo…

Prvi put (gay)

Imao sam nekih 13 godina kada sam doživeo svoje prvo seksualno iskustvo. Iskreno, nisam zglavno ni bio svestan šta je seks.. Kitu sam u to vreme više drkao iz navike i zbog priča koje sam slušao od starijih, a ne zbog eventualnog zadovoljstva koje bih time dobio. U svakom slučaju, bio je lep dan, neko letnje vreme. Klinci, pogotovo oni stariji, su išli da igraju fudbal, pa smo sa njima išli i mi m…

Prvi jebač

Dugo smo maštali o nekome u našem krevetu. Nikako da se desi, a onda... Vikend na moru. Sami, bez djece. Napokon su dovoljno odrasli da ne idu sa nama. Septembar je i nema gužve a nije ni prevruće. Smjestili smo se. Neobično nam je je*mo sami nakon ko zna koliko godina. Nekako smo ushićeni. Idemo prema plaži, super nam je. - Nećemo valjda na ovu plažu upitah. Gledala me je zbunjeno a ja kažem pa …

Nisam više klinac (GAY priča)

-Kada sam imao nekih 10 godina,u parku nedaleko od moje kuće maltretirao me je jedan Rom koji je bio gotovo duplo stariji od mene,jednom je iz mojih slatkih nevinih usta čuo reč ,,kurac,,koju sam ja čuo negde od starijih,njemu se to verovatno mnogo dopalo,znao je da me ščepa iznenada kada niko ne gleda i ne pušta dok ne izgovorim tu reč a on mi pokaže svoj srednji prst. Bilo je dana kada nisam mog…

Od chata do kreveta (gay)

Duze vrijeme se dopisujem sa cika Mirsadom. Nevin sam, tako da sam dugo oklijevao da se sretnem sa njim. Razumio je to i isao je polako. Nakon 2 mjeseca ubijedio me je da dodjem kod njega. Poslao mi je adresu. Odlucio sam idem ujutro. Tu noc nisam spavao, trema me je rasturala od pomisli da bi me on mogao rasturiti. Jutro sam docekao nenaspavan. Slijedila je priprema za susret. Brijanje guze, jaj…